1. خانه
  2. اخبار
  3. کارت پستال های استاد شهریار توسط حوزه هنری منتشر شد

کارت پستال های استاد شهریار توسط حوزه هنری منتشر شد

همزمان با بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی و استاد شهریار، مجموعه عکس های استاد شهریار در قالب کارت پستال توسط حوزه هنری آذربایجان شرقی چاپ و منتشر شد.

حسن نجفی رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: گرامیداشت استاد محمد حسین شهریار تجلیل از بزرگ مردانی است که نیک به وظیفه تاریخی خود عمل نمودند و با همه وجود و با کمال خلوص در خدمت آرمان های دینی و میهنی خویش بر آمدند.

وی با اشاره به "روز ملی شعر و ادب فارسی" اظهار داشت: این مرکز به عنوان یک نهاد فرهنگی در سالروز گرامیداشت این "بلبل دستان سرای غزل فارسی" و سراینده شاهکار جاودانه "حیدربابایه سلام" بر خود وظیفه می داند تا با چاپ این مجموعه از مقام شامخ این هنرمند جاوید تجلیل کند.

نجفی در ادامه گفت: مجموعه کارت پستال های استاد شهریار توسط عکاس فقید تبریزی، استاد علی صادق نخجوانی (۱۳۸۶- ۱۳۱۲ تبریز) تهیه شده بود که بخش هائی از آن در مراسم یکصدمین سالگرد تولد استاد شهریار چاپ و منتشر گردید.

به گفته رئیس حوره هنری آذربایجان شرقی، کارت پستال های استاد شهریار مشتمل بر ۱۲ قطعه عکس ۱۳*۹ بر روی کاغذ گلاسه نفیس در تیراژ ۱۵۰۰ نسخه به همراه پوستر ویژه با شعری از ایشان در مورد دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت "سی امین سالگرد هفته دفاع مقدس" انتشار و همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت توزیع می شود.

وی یادآور شد: تصویرسازی بند بند شاهکار جاودانه استاد شهریار "حیدر بابایه سلام" نیز توسط هنرمندان تصویرگر حوزه هنری آذربایجان شرقیو کتاب و تحریر استاد میر حسین زنوزی در قالب کتابی نفیس در حال آماده سازی است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست