1. خانه
  2. اخبار
  3. کارگاه آموزشی نجم آبادی و مهاجر در دانشگاه هنر اصفهان

کارگاه آموزشی نجم آبادی و مهاجر در دانشگاه هنر اصفهان

مهران مهاجر و مهرداد نجم آبادی با حضور در دانشگاه هنر اصفهان درباره موضوع های: مجموعه عکس و نقش طبقه بندی عکس ها در مجموعه با دانشجویان گروه عکاسی این دانشگاه به بحث و گفت و نشستند.

کارگاه آموزشی نجم آبادی و مهاجر در دانشگاه هنر اصفهان در این کارگاه آموزشی که در محل یکی از کارگاه های گروه عکاسی این دانشگاه برگزار شد ابتدا مهران مهاجر درباره مفهوم مجموعه عکس و طبقه بندی آنها در عکاسی سخن گفت و با نمایش عکس هایی از عکاسان خارجی و ایرانی در این ارتباط به طرح و تشریح عنوان بحث پرداخت و در انتهای برنامه، با نمایش عکس هایی از مجموعه غزاله هدایت، همراه با حاضرین به جستجوی نکات مطرح شده در این آثار پرداخت.

در ادامه این کارگاه دو روزه، مهرداد نجم آبادی با گفت و گویی اجمالی و نمایش عکس هایی از مجموعه عکس هایی از تاریخ عکاسی ایران، به تشریح مجموعه عکس های آغازین تاریخ عکاسی جهان مشغول شد.

در روز دوم حضور آقایان: مهرداد نجم آبادی و مهران مهاجر، مجموعه عکس هایی آز آثار دانشجویان عکاسی این دانشگاه به نمایش درآمد و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.
پایان بخش این برنامه طرح پرسش های دانشجویان و پاسخ های نجم آبادی و مهاجر به حاضرین در کارگاه بود.

این کارگاه به دعوت گروه عکاسی دانشگاه هنر اصفهان و در ساختمان این گروه در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، ۲ و ۳ آذرماه جاری برگزار شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست