1. خانه
  2. اخبار
  3. کارگاه عکاسی افشین شاهرودی در مشهد

کارگاه عکاسی افشین شاهرودی در مشهد

کارگاهی با عنوان "خواب بی واو" با حضور افشین شاهرودی برای آموزش عکاسی به علاقه‌مندان خراسانی برگزار شده است.  به گزارش خبرگزاری مهر افشین شاهرودی، عکاس در این کارگاه شش روزه که با هدف ارتقای بینش علمی و سطح حرفه‌ای عکاسان خراسانی، در نگارخانه "شهر" خانه هنرمندان مشهد برگزار شده است، علاوه بر تدریس مباحث مختلف عکاسی همچون سوژه‌یابی، چگونگی استفاده از نور و سرعت، شگردهای عکاسی پرتره، مستند و …، آثار ۳۶ عکاس خراسانی را پس از نمایش در حضور علاقه مندان، نقد و بررسی می‌کند.

افشین شاهرودی، مدیر مسوول و صاحب امتیاز فصلنامه "عکاسی خلاق"، متولد ۱۶ مهر ۱۳۲۹ دامغان و فارغ التحصیل رشته ارتباطات تصویری از دانشگاه هنر است.

وی تا کنون علاوه بر برپایی بیش از 40 دوره نمایشگاه گروهی و هفت دوره نمایشگاه انفرادی داخلی و بین المللی در کشورهایی همچون ایران، فرانسه، آلمان و … نگارش چندین جلد کتاب پژوهشی عکاسی از جمله "پنجاه و پنج عکس"، "آرتور روتشتاین"، "هپروط"، "از گذشته ها" و … را در کارنامه هنری خود دارد.

از دیگر افتخارات این هنرمند دامغانی، می توان به انتشار مجموعه اشعار "خاطرات من و چاه و باغچه"، "شینما"، "از زمان جنون" و تدریس در دانشگاه های مختلف کشوراشاره کرد.

این کارگاه کارگاه از ۱۵ اسفند به مدت شش روز از سوی حوزه هنری خراسان رضوی در مشهد برگزار شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست