1. خانه
  2. اخبار
  3. کلاه چارلی چاپلین و لباس بازیگر «اشک‌ها و لبخندها» حراج می‌شوند + عکس

کلاه چارلی چاپلین و لباس بازیگر «اشک‌ها و لبخندها» حراج می‌شوند + عکس

فرهنگ > تجسمی  – کلاه چارلی چاپلین و لباس‌هایی که جودی گارلند و مرلین مونرو در فیلم‌های خود به تن کرده بودند ماه ژوئن به حراج گذاشته می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین، این لباس‌ها متعلق به مجموعه دبی رینولدز، بازیگر مشهور هستند و در حراجی «Profiles in History» در کالیفرنیا به حراج گذاشته می‌شوند.

لباس مونرو در «خارش هفت ساله» ساخته بیلی وایلدر، پیراهن آبی رنگ جودی گارلند و کفش‌های قرمز او در «جادوگر شهر اوز» و کلاه مشهور چارلی چاپلین در فیلم‌هایی با شخصیت محبوب ولگرد از جمله سه هزار و ۵۰۰ شیئی هستند که ۱۸ ژوئن در بورلی‌هیلز چکش می‌خورند.

همچنین لباس مخمل طلایی باربارا استرایسند در فیلم «سلام دالی» که گفته می‌شود گرانترین لباس دوخته شده برای یک فیلم است در کنار لباسی که آدری هپبورن در «منشی همه‌کاره او» به تن کرد از دیگر لباس‌هایی هستند که حراج می‌شوند. علاوه بر این لباس جولی اندروز در فیلم محبوب «اشک‌ها و لبخندها» هم به فروش گذاشته می‌شود.


لباس جولی اندروز در «اشک‌ها و لبخندها»

رینولدز ۷۹ ساله که در فیلم مشهور «آواز در باران» بازی کرده است این مجموعه به‌یادماندنی را در طول ۵۰ سال جمع‌آوری کرده است.

آروزی او برپا کردن موزه‌ای با این البسه بود اما آخرین تلاش‌های او به نتیجه نرسید و تصمیم گرفت لباس‌ها را به حراج بگذارد.

این بازیگر گفت: «با این شرایط اقتصادی به دوران دشواری رسیده‌ام، از برپایی موزه خسته و درمانده شدم. ۷۹ ساله هستم و دوست دارم کمی آرامش داشته باشم.»

او افزود: «روز حراجی روز سختی برای من است. دلم شکسته است. نمی‌خواهم ببینم این مجموعه از بین می‌رود. نباید این مجموعه متلاشی شود. اما روزگار چنین است.»


کفش جودی گارلند در «جادوگر شهر اوز»

در مجموعه رینولدز ۱۱ لباس مرلین مونرو، دو لباس از الیزابت تیلور که در فیلم‌های «کلئوپاترا» و «مخمل مِلی» به تن کرد و همچنین لباس‌هایی که مارلون براندو، راک هادسن، رادولف والنتینو، گریس کلی و گرتا گاربو به تن کرده‌اند وجود دارد.

این مجموعه البسه سینمایی اوایل ماه ژوئن و پیش از حراجی در مرکز پیلی در بورلی‌هیلز برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

هرالدسان / ۲۸ مه / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست