1. خانه
  2. اخبار
  3. «نگارخانه سینما آزادی» پذیرای هنرمندان مستعد است

«نگارخانه سینما آزادی» پذیرای هنرمندان مستعد است

مسوول نگارخانه سینما آزادی، گفت: «نگارخانه سینما آزادی» به منظور ارایه آخرین دستاوردهای هنری کشور راه اندازی شد و میزبان هنرمندان مستعد است.
 

به گزارش گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری علی محمد شیخی ، مسوول نگارخانه سینما آزادی به این پایگاه گفت : این مکان به دلیل قرار گرفتن در سینما آزادی یکی از نگارخانه هایی به شمار می رود که بیشترین تعداد بازدید کننده را به خود اختصاص داده است .
وی افزود: تا کنون سرمایه گذاری مطلوبی به وسیله سینما آزادی برای راه اندازی این نگارخانه صرف شده است که نتیجه مدیریت همه جانبه و فرهیخته این سینما ست . شیخی گفت: راه اندازی این نگارخانه می تواند نقطه پیوند بین هنر سینما و تجسمی به شمار آید.
او افزود: این مکان برای ارایه همه شاخه های هنرهای تجسمی فعال شده است و می تواند آثار نقاشی، گرافیک، عکاسی و کارهای حجمی را نیز در معرض دید عموم بگذارد.
شیخی توضیح داد: با برگزاری اولین نمایشگاه نقاشی با عنوان کرامت عشق مشخص شد که مخاطبی که برای دیدن آثار سینمایی به سینما آزادی مراجعه می کند با حضوردر فضای نگارخانه آن، علاقه زیادی به آثار تجسمی از خود نشان می دهد و به خوبی این آثار را درک می کند.
او گفت: این نگارخانه اکنون مجموعه ای از عکس های عاشورایی را برای علاقه مندان به هنرارایه کرده است و از روز نخست بهمن، به مناسبت دهه فجر و برپایی جشنواره فیلم فجر، نمایشگاه عکسی از بازیگران مطرح سینما ارایه می کند.
شیخی تاکید کرد: این مکان فرهنگی هنری به منظور گسترش هنرهای تجسمی در جامعه راه اندازی شده است و به همین منظور از هنرمندان فعال این عرصه که استعداد خود را نشان داده باشند، حمایت می کند.
گفتنی است این نگارخانه به همت حوزه هنری و با همکاری مدیریت این سینما راه اندازی شده است و هنرمندان علاقه مند می توانند نمایشگاه آثار خود را در این نگارخانه برپا کنند .
این نگارخانه با برپایی نمایشگاه نقاشی کرامت عشق ، شامل ۳۲ نقاشی های رنگ و روغن محمد علی شیخی آغاز به کار کرد و هم اکنون میزبان نمایشگاه عکس های عاشورایی است.

 
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست