1. خانه
  2. اخبار
  3. « مشق شب » های عماد نعمت الهی در خانه هنرمندان

« مشق شب » های عماد نعمت الهی در خانه هنرمندان

 نمایشگاهی از آثار عکاسی نجومی " عماد نعمت الهی " با عنوان " مشق شب " از عصر روز جمعه ۱۶ فروردین ماه جاری در نگارخانه پاییز خانه هنرمندان ایران گشایش می یابد.

نعمت عمادالهی در شب و مشق های نمایشگاهی

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com)عکاس در این نمایشگاه تعداد ۲۵ قطعه عکس رنگی در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر و ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر ارایه می شود.
عماد نعمت الهی متولد خردادماه سال ۱۳۶۰ و دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته عمران از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است که از سال ۱۳۸۴ عکاسی را تجربه کرده و از سال ۱۳۸۶ با دریافت آموزش های دوره ای عکاسی حرفه ای از موضوع هایی چون: مردم شناسی، حیات وحش، طبیعت و معماری را آغاز کرد.

نعمت الهی از سال ۱۳۸۸ عکاسی نجومی را از میان سایر گرایش ها انتخاب کرد و با سفر به مناطق گوناگون ایران، سعی کرد که در این شاخه از عکاسی با تلفیق طبیعت و معماری، عکس هایی شاخص و موفق را به ثبت برساند.
" مشق شب " سومین نمایشگاه انفرادی این عکاس به شمار رفته و " آوای طبیعت " و " داستان این کویر " عناوین نمایشگاه های برگذار شده این عکاس می باشد.

علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۱ جمعه ۱۶ فروردین ماه جهت گشایش نمایشگاه حضور داشته باشند و تا پایان روز جمعه ۲۳ فروردین ماه همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.
نگارخانه پاییز در تهران، خیابان طالقانی، خیابان ایرانشهر، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست