1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکس های خوشه شایان در خانه هنرمندان ایران

عکس های خوشه شایان در خانه هنرمندان ایران

نمایشگاه «روایت سهمگین ترانه حوا» آثار عکاسی خوشه شایان همراه با صدای این عکاس و عرضه همزمان کتاب عکس نمایشگاه در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران در حال برگزاری است.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک، نمایشگاه عکس‌های خوشه شایان با عنوان «روایت سهمگین ترانه حوا» در قالب پنج مجموعه عکس و با صدای عکاس بر هر مجموعه، با کتاب عکس روایت سهمگین ترانه حوا عرضه شده بر اساس کتابی با همین عنوان انتخاب شده و در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران در حال نمایش است.

پوستر عکس های خوشه شایان در خانه هنرمندان ایران
در متن قاب نخست این نمایشگاه تصویری_مفهومی آمده است:
«روزگاری که از سر گذشت و می‌گذرد چنان متراکم است که سخن گفتن از آن جز به میانجی مدیوم‌های گوناگون ممکن نیست. هر مدیوم حدود و ثغوری دارد که بالاخره جایی در میانه‌ی بر زبان جاری شدن آن تراکم سهمگین و محتوم، لاجرم از کار باز می‌ماند و از پس بر نمی‌آید. ترانه‌ی سهمگین حوا محصول آن دقایقی است که معنا از تعین سر باز می‌زند و زبان دیگری طلب می‌کند. تصویر به کلمه و کلمه به تصویر بدل می‌شود. با این همه سخن گفتن از روزگاری که در آن روز را شب و شب را روز می‌کنیم، ناگفته و نابسنده می‌ماند.»

خوشه شایان متولد سال ۱۳۵۴ از شهر گرگان و دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته میکروبیولوژی و رشته نقاشی انجمن هنرمندان نقاش اصفهان است.

نمایشگاه عکس‌های خوشه شایان با عنوان «روایت سهمگین ترانه حوا» تا پایان روز ۱۲ تیرماه در گالری تابستان خانه هنرمندان ایران برپاست و علاقمندان به تماشای این آثار، می‌توانند همه روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.
گالری تابستان در تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، خیابان فرست، بوستان هنرمندان، خانه‌ی هنرمندان ایران واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
داودآبادی: بدون هویت زندگی خالی از معنا است
پسین
اختتامیه نخستین سالانه عکس دانشجویان عکاسی نیشابور برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست