1. خانه
  2. اخبار
  3. آثار دومین جشنواره تجسمی فجر در صبا به نمایش درخواهند آمد

آثار دومین جشنواره تجسمی فجر در صبا به نمایش درخواهند آمد

محمود شالویی از نمایش آثار خوشنویسی، نقاشی، مجسمه سازی، نگارگری‏، سفال و سرامیک در موسسه صبا و عکاسی و کاریکاتور در فرهنگسرای نیاوران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره تجسمی فجر‏‏ محمود شالویی از نمایش آثار پنج رشته از هفت رشته جشنواره تجسمی فجر در موسسه فرهنگی -هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر خبر داد.
محمود شالویی، مدیر دفتر امور تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران و رئیس شورای سیاستگذاری دومین جشنواره تجسمی فجر در گفتگو با ستاد خبری جشنواره تجسمی فجر گفت: با رایزنی ها و هماهنگی‌هایی که از قبل داشتیم آثار راه یافته به نمایشگاه جشنواره در پنج رشته خوشنویسی، نقاشی، مجسمه سازی، نگارگری و سفال و سرامیک در موسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر به نمایش درخواهد آمد.
وی افزود: آثار دو رشته دیگر جشنواره امسال یعنی عکاسی و کاریکاتور نیز در سالن های نمایش آثار و گالری های فرهنگسرای نیاوران به روی دیوار خواهد رفت.
شالویی یادآور شد: دومین جشنواره تجسمی فجر از ۱۲ بهمن ماه به مدت یک ماه در رشته ها نقاشی، نگارگری، عکس، خوشنویسی، کاریکاتور، سفال و سرامیک، مقالات علمی و کارگاه های آموزشی در تهران و همچنین چهار استان دیگر شامل یزد، خوزستان، گلستان و سمنان برپا می شود که برای هر شهر و هر استان به فراخور ویژگی های آن استان برنامه ریزی هایی شده است.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون استقبال خوبی در زمینه ارسال آثار به دومین جشنواره تجسمی فجر شده است و آثار ارزشمندی به دبیرخانه دایمی این جشنواره ارسال شده است.
رئیس شورای سیاستگذاری دومین جشنواره تجسمی فجر در پایان گفت: این جشنواره مهمترین رخداد هنری در عرصه هنرهای تجسمی است و از این رو دارای دبیرخانه دایمی است تا بلافاصله پس از پایان هر دوره ،‌ ارسال آثار برای دوره بعد آغاز شود بدین ترتیب پس از پایان دوره دوم این جشنواره در اسفندماه امسال، گرفتن آثار برای دوره سوم جشنواره آغاز می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست