1. خانه
  2. اخبار
  3. آثار عکاسان نیشابور در فرهنگسرای نیاوران

آثار عکاسان نیشابور در فرهنگسرای نیاوران

آثار عکاسان نیشابوری در هفته فیلم و عکس دفتر انجمن سینمای جوانان نیشابور، در کنار آثار برتر فیلمسازان جوان این شهر، از ۱۵ اسفندماه در فرهنگسرای نیاوران تهران به نمایش در می آیند.

آثار عکاسان نیشابور در فرهنگسرای نیاوران

حسین محروقی سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر نیشابور ضمن ابراز مطلب فوق اظهار داشت:

با عنایت به توانمندی های عکاسان و فیلم سازان جوان شهرستان و با هماهنگی صورت گرفته از طرف معاونت محترم هنری فرهنگسرا و در راستای ترغیب، تشویق و حمایت از تولیدات نسل جوان و فرهیخته ی شهر سلسله الذهب که حضور در جشنواره های معتبر ملی و بین المللی و کسب افتخارات فراوان در کارنامه خویش دارند، این مهم انجام می پذیرد.

محروقی افزود: از بین ۸۰۰ قطعه عکس ارسالی که با محوریت های متنوع اعم از نیشابور شناسی، فرهنگ عامه، آداب و رسوم و آزاد تعداد ۵۰ قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر در مرحله نهایی جهت نمایشگاه برگزیده شد که در نگارخانه شماره دو در معرض نمایش در خواهد آمد.

ایشان ابراز امیدواری کرد با پیگیری های صورت گرفته و حضور هنرمندان برجسته فیلم و عکس و ارایه آثار ایشان بتوانیم توانمندی های نیشابور در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری و گردشگری را در پایتخت ایران به نمایش بگذاریم.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب است:
محمد رضا چایفروش، مسعود سلیمانی سپهر، علی سامعی، تکتم استیلائی، احمد سامعی، حسین نجاران، یاسر مهربانی، رضا معتمدی، سعید ملکیانی، حمید رضا هلالی، لیلا پازوکی، جواد نادری، مهدی بهزیون، مهدی دشتی، علی رضا فیضی، حمید ناصری مقدم، حسین سعیدی، صمد قربان زاده، فرنوش تمیزی، رضا شیخلانی، شکوفه بیاتی، ابراهیم حصاری.

علاقمندان می توانند تا روز ۲۷ اسفندماه جاری همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۴ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.
فرهنگسرای نیاوران در تهران، انتهای خیابان پاسداران، مقابل بوستان نیاوران واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست