1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی عکاسان قم در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه گروهی عکاسان قم در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاهی گروهی از آثار عکاسان شهر قم به مناسبت هفته فرهنگ و هنر استان قم از سوی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز – دوشنبه ۷ آذرماه – ساعت ۱۸ با حضور تنی چند از اصحاب فرهنگ و هنر این استان و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای نیاوران تهران گشایش یافت.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " در بخشی از نمایشگاه این مناسبت که به هنرهای گوناگون پرداخته می شود نمایشگاه عکسی هم برگزار می شود که دربرگیرنده  تعداد ۲۱ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با موضوع آزاد و مضامین مورد نظر عکاسان می باشد.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب است:
محبوبه افشاری، مونا نیکوگفتار، مریم احسانی مطلق، وحید قاسمی زرنوشه، علیرضا محمدی، مجید ایرانی، رضا رحیمی تنها، محمدمهدی معزی، محمدحسین فاضل هنری، حسین علیزاده موحد، حسین قدیانی، میثم باباخانی، حسین رحیم زاده، سیدمحمدحسین رحمتی، سیدمحسن زمانی، علی رضا فرزین، محمدرضا بهشتی منفرد، حجت ا.. عطایی، ابراهیم سلیمانی، روح الله محمودی، مهدی رضایی مهر.

لازم به یادآوری است که بخشی از مراسم گشایش این نمایشگاه به تقدیر از آقای سیدمحمدحسین رحمتی به عنوان یکی از عکاسان پیشکسوت شهر قم اختصاص خواهد یافت.
سیدمحمدحسین رحمتی متولد سال ۱۳۳۹ و دارای دو جلد کتاب از مجموعه عکس های خود با عناوین: قم در انقلاب اسلامی با موضوع مبارزات مردمی اهالی قم در سال ۱۳۵۷ و از مصاحبت آفتاب با موضوع تکریم شهیدان می باشد.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز جمعه ۱۱ آذرماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.
فرهنگسرای نیاوران در تهران، انتهای خیابان شهید باهنر(نیاوران)، روبروی بوستان نیاوران، بنیاد آفرینش های هنری نیاوران واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست