1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. چهارمین نمایشگاه گروهی عکس نوجوانان موسسه خیریه مهر ایرانیان

چهارمین نمایشگاه گروهی عکس نوجوانان موسسه خیریه مهر ایرانیان

چهارمین نمایشگاه گروهی عکس نوجوانان موسسه خیریه مهر ایرانیان همزمان با عصر فردا شانزدهم اسفندماه جاری در نگارخانه فرهنگسرای نیاوران در تهران گشایش می یابد.

در این نمایشگاه پنج نفر از دختران نوجوانان این موسسه به نام های: نگار مرادی ۱۳ ساله، نگین مرادی ۱۲ساله، نسترن داور دوست ۱۲ ساله، عسل شریف زاده ۱۲ ساله، سپیده رحمانی مقدم ۱۲ ساله در قالب ۵۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با موضوع هایی که در سفر به بندر انزلی، باغ گلهای محلات، اردبیل و تهران داشته اند، نماهایی آزاد را به ثبت رسانده و با راهنمایی و انتخاب مربیان خود به نمایش گذاشته اند.

نمایشگاه گروهی پنج نوجوان در فرهنگسرای نیاوران

مهشید رمضانی، مدیر عامل این موسسه خیریه پیرامون چگونگی مراحل آموزش عکاسی این هنرجویان در گفتگو با ” پایگاه عکس چیلیک ” ابراز داشت:

فرزندان موسسه ما از سال ۱۳۸۴ تحت تعلیم و آموزش های ویژه حسن سربخشیان قرار گرفتند. این عکاس با ترفندهای ویژه ای همچون دوربین های کاغذی و قاب های شبیه دوربین، استعداد درونی این فرزندان را کشف و در بروز آن بسیار کوشش کرد.
در طول نزدیک به سه سال فعالیت ایشان، این هنرجویان موفق به برگزاری دو دوره نمایش در نگارخانه های نیکول و فرهنگسرای ملل شدند و بعد از آقای سربخشیان به شکل متناوب در خدمت آقای محمود عبدالحسینی، خانم نیوشا توکلیان و مریم زندی و در حال حاضر در خدمت استاد محمود مروتی هستیم.

این بانوی مسئول در ادامه از همکاری حسین صدیقی، مدیریت لابراتوار صاحب قرانیه تقدیر کرد و یادآور شد: در تمامی مراحل آموزش های مقدماتی و تکمیلی این هنرجویان، مدیریت این لابراتوار همچون همیشه حامی و همراه فعالیت های فرهنگی هنری این گروه بوده اند.

علاقمندان می توانند تا روز چهارشنبه، بیست و پنجم اسفندماه جاری همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

مراسم اختتامیه ای نیز قرار است عصر روز جمعه بیستم اسفندماه در محل فرهنگسرا برگزار شود و به جهت تشویق و حمایت از این عزیزان تقدیرنامه ای همراه با هدایایی از سوی انجمن عکاسان ایران به این پنج عکاس نوجوان اهدا شود.
نگارخانه فرهنگسرای نیاوران در تهران، خیابان نیاوران، مقابل بوستان نیاوران واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
آخرین « تور عکاسی چیلیک » در سال جاری، عازم کویر شد
پسین
آخرین تور عکاسی چیلیک در کویر مرنجاب برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست