1. خانه
  2. اخبار
  3. سومین نمایشگاه عکس کودکان موسسه خیریه مهر ایرانیان

سومین نمایشگاه عکس کودکان موسسه خیریه مهر ایرانیان

 سومین دوره نمایشگاهی آثار کودکان موسسه خیریه مهر ایرانیان عصر روز شنبه هشتم اسفندماه در محل نگارخانه ملل برگزار می شود.
در این نمایشگاه تعداد ۵۲ قطعه عکس رنگی در اندازه های ۵۰ در ۶۰ سانتیمتر از هفت نفر از کودکان و نوجوانان تحت پوشش این موسسه به نمایش درمی آید.

اسامی دختران صاحب اثر در این نمایشگاه به این شرح است:
عسل شریف زاده ۱۱ ساله، نسترن داوردوست ۱۱ ساله، نگین مرادی ۱۰ ساله، یاس فیض اللی ۹ ساله، نگار مرادی ۱۱ ساله، ملیکا فیض اللی ۸ ساله، سپیده رحمانی مقدم ۱۱ ساله.

رمضانی مدیر این موسسه در گفتگو با خبرنگار " پایگاه عکس چیلیک " پیرامون برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد:
سال ۱۳۸۴ بود که کودکان این موسسه بنا به ارتباطی روحی که با آقای حسن سربخشیان برقرار کرده بودند، در کلاسی صمیمانه گرد هم نشستند و آقای سربخشیان با نگاهی کاملا کارشناسانه و دقیق، کار با دوربین های کاغذی و بعد دوربین های یک بار مصرف را به بچه ها آموخت.
در مسیر این آموزش سفر به شهرهای کاشان، نوشهر و شهرک تاریخی ماسوله و همچنین روستای ابیانه، اولین نمایشگاه عکس این عزیزان را در سال ۱۳۸۶ در نگارخانه نیکول باعث شد و با حمایت حامیان، سفرهایی به شهرهای: مشهد، اصفهان، نوشهر و همدان برگزار و دومین نمایشگاه در سال ۱۳۸۷ در فرهنگسرای ملل برپا شد.
در مسیر این آموزش همراهی خانم نیوشا توکلیان هم با کودکان شایسته تقدیر بود و این اواخر بنا به دیداری که دکتر فقیه ریاست سازمان بهزیستی از این مجموعه داشتند، پیشنهاد حضور آقای محمود عبدالحسینی را مطرح نمودند که در حال حاضر کودکان ما عکاسی را با ایشان تجربه می کنند.

رمضانی با تقدیر از مریم زندی و مدیریت نگارخانه صاحبقرانیه در حمایت و همراهی و همکاری با موسسه صحبت های خود را به پایان رساند.
متقاضیان جهت هرگونه همکاری با موسسه خیریه مهر ایرانیان می توانند به نشانی این مرکز واقع در تهران، انتهای پاسداران، خیابان اقدسیه، مقابل مسجد امام جعفر صادق(ع)، کوچه علیخانی، تابنده غربی، شماره ۴ مراجعه و یا با شماره: ۲۶۱۳۰۴۳۴ تماس حاصل نمایند.

علاقمندان می توانند تا روز جمعه ۱۴ اسفندماه جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ و جمعه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ از قاب های جذاب این کودکان و نوجوانان دیدن کنند.
نگارخانه ملل در تهران، بزرگراه شهید آیت ا.. صدر، فرهنگسرای ملل واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست