1. خانه
  2. اخبار
  3. ادامه عملیات «راپلی» برای جمع‌آوری ماهواره +تصاویر

ادامه عملیات «راپلی» برای جمع‌آوری ماهواره +تصاویر

در ادامه این عملیات، مأموران پلیس پایتخت، با حضور در مناطقی که طرح جمع‌آوری دیش‌های ماهواره در آنجا اجرا شده بود ـ ولی مالکان نسبت به نصب دوباره آن اقدام کرده بودند ـ به همراه جمع‌آوری دیش‌ها، برخی از متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کردند.
سرویس اجتماعی
ـ مأموران پلیس پایتخت، صبح روز چهارشنبه در ادامه اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری دستگاه‌های گیرنده ماهواره و دیش‌ها، بخشی‌های از مناطق شمال غربی تهران را پاکسازی کردند.

در این عملیات، مأموران پلیس با به همراه داشتن حکم قضایی و انجام عملیات «راپل» نسبت به جمع‌آوری دیش‌های ماهواره‌ای واقع در پشت بام‌ها و طبقات مجتمع‌های مسکونی این مناطق اقدام کردند.

در ادامه این عملیات، مأموران پلیس پایتخت با حضور در مناطقی که طرح جمع‌آوری دیش‌های ماهواره در آنجا اجرا شده بود ـ اما مالکان نسبت به نصب دوباره آن اقدام کرده بودند ـ به همراه جمع‌آوری دیش‌ها، برخی از متخلفان را به مراجع قضایی معرفی کردند.

پلیس در هفته گذشته، اجرای این طرح را در مناطقی از غرب تهران آغاز کرده و هشدار داده بود، افرادی که دوباره به نصب دیش‌های جمع‌آوری شده، اقدام کنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، اجرای این طرح در ادامه طرح‌های امنیت اجتماعی در حال انجام است و بر ژایه اعلام پلیس این طرح در روزهای آتی در دیگر مناطق پایتخت نیز اجرا می‌شود.



پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست