1. خانه
  2. اخبار
  3. شش هزار سند از رزمندگان در دفاع مقدس جمع آوری شد

شش هزار سند از رزمندگان در دفاع مقدس جمع آوری شد

معاون تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی از پایان بازخوانی عملیات بیت المقدس در استان خبر داد و گفت: در سال گذشته شش هزار قطعه عکس و سند از حضور رزمندگان این استان در هشت سال دفاع مقدس جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر در بیرجند، مهدی رحیم ‌آبادی صبح سه شنبه در همایش راویان فتح که با حضور روایتگران فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس برگزار شد، با اشاره به نقش رزمندگان خراسان جنوبی در عملیات بیت ‌المقدس افزود: از عکسهای جمع آوری شده در سال گذشته ۲۰۰ قطعه عکس مربوط به عملیات بیت المقدس بوده است.

وی از آغاز بازخوانی عملیات مرصاد در این استان خبر داد و افزود: در این راستا کلیه اسناد، عکس و خاطرات از حضور رزمندگان استان در این عملیات جمع آوری می شود.

رحیم ‌آبادی اضافه کرد: با گذشت سه دهه از فتح خرمشهر اقدام خاصی در این راستا انجام نشده که در حال حاضر بازخوانی این عملیات در استان راهکاری جهت ثبت اطلاعات رزمندگان هشت دفاع مقدس است.

وی برگزاری ۵۰ ساعت مصاحبه و کار تصویری برای رزمندگان عملیات بیت المقدس را از جمله کارهای شاخص در این راستا برشمرد.

به گفته وی کلیه اطلاعات جمع آوری شده در این عملیات در بانک اطلاعاتی ثبت شده و از طریق چاپ کتاب و ساخت فیلم در اختیار عموم قرار می گیرد.

رحیم ‌آبادی به برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در استان اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه ها به مدت یک هفته در سطح استان برگزار می شود.

معاون تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس خراسان جنوبی از افتتاح کانون خبرنگاران دفاع مقدس و پایداری خراسان جنوبی خبر داد و گفت: این دفتر تا نیمه خرداد ماه با عضویت ۳۰ خبرنگار کار خود را آغاز خواهد کرد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست