1. خانه
  2. اخبار
  3. روایت فتح رزمندگان دفاع مقدس مازندران باید تهیه شود

روایت فتح رزمندگان دفاع مقدس مازندران باید تهیه شود

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی اردوهای راهیان نور مازندران خواستار تهیه روایت فتح رزمندگان دفاع مقدس استان شد.

به گزارش خبرنگار مهر در ساری، بهرام حمیدی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کمیته اطلاع رسانی اردوهای راهیان نور مازندران در ساری افزود: با حضور اصحاب رسانه، هنرمندان و برنامه سازان می توانیم حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را در اردوهای راهیان نور روایت کنیم.

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان و شهدای غیور مازندران در لشگر ویژه ۲۵ کربلا خاطرنشان کرد: هنوز روایت فتح رزمندگان و شهدای استان را در آرشیو نداریم.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران با اشاره به اینکه بسیج هنرمندان باید برای تدوین روایتگری ها و برنامه های حماسی دفاع مقدس با رسانه استانی و رسانه ها همکاری کند، تصریح کرد: ظرفیت پوشش اخبار و روایتگری در اردوهای راهیان نور از طریق رسانه ها میسر خواهد بود.

حمیدی با اشاره به پتانسیل بالای رسانه ملی و خبرگزاری ها و رسانه های استان در پوشش اخبار و رویدادهای راهیان نور یادآور شد: فضای معنوی و حماسی دفاع مقدس باید از طریق هنرمندان و اصحاب رسانه فرهنگ سازی شود.

وی همچنین با تاکید بر چاپ کتاب عکس و زندگینامه شهدای استان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ارزش های دفاع مقدس و انقلاب در مازندران باید به تصویر کشیده شود.

در این جلسه مقرر شد تیم خبری، روایتگری از صدا و سیمای مازندران برای اعزام و ساخت برنامه های مستند راهیان نور به این مناطق اعزام شود.

همچنین قرار است نماینده خبرگزاری ها و اصحاب رسانه برای ارسال اخبار و پوشش اخبار روزانه راهیان نور مشخص تا اخبار به صورت روزانه برای خبرگزاری ها اطلاع رسانی شود.

در این جلسه هر کدام از اعضای کمیته ها مختلف در سخنانی استفاده از راویان مجرب در اردوها، توزیع بسته های فرهنگی بیشتر بین کاروان ها، استفاده از نیروهای جوانان در فعالیتهای فرهنگی راهیان نور، چاپ پوستر راویان فتح، پوشش اخبار از سوی خبرنگاران افتخاری، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی و عکس از مناطق عملیاتی دفاع مقدس را برای پویاتر برگزار شدن این اردوها خواستار شدند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست