1. خانه
  2. اخبار
  3. اسامی داوران بخش عکس و فیلم جشنواره ملی طلای سرخ اعلام شد

اسامی داوران بخش عکس و فیلم جشنواره ملی طلای سرخ اعلام شد

مسئول بخش فیلم پنجمین جشنواره ملی طلا و یاقوت سرخ با بیان اینکه این جشنواره آبان‌ ماه امسال در قاین برگزار می‌شود، گفت: داوران بخش فیلم و عکس جشنواره مشخص شده‌اند.

هادی کارگرمقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قاین افزود: پنجمین جشنواره ملی فیلم، عکس و مقاله طلای سرخ با اهداف فرهنگی هنری، علمی، پژوهشی و توسعه اقتصادی اجتماعی در راستای معرفی محصول زعفران و نقش راهبردی آن در اقتصاد ایران و جهان و نیـز به منظور توجه به تنوع خرده فرهنگ‌ها و آداب و رسوم و آشنایی با آخرین یافته‌های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در آبان ماه ۱۳۸۹ همزمان با فصل برداشت محصول زعفران در استان خراسان جنوبی شهرستان قاین برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: داوران بخش فیلم آقایان اکبر تدویری، اسماعیل براری و علیرضا زرین‌دست هستند و داوران بخش عکس آقایان افشین شاهرودی، مهرداد اسکویی و کیارنگ اعلایی انتخاب شده‌اند.
مسئول بخش فیلم پنجمین جشنواره ملی طلا و یاقوت سرخ مهمان ویژه این جشنواره را رضا رویگری اعلام کرد و گفت: آخرین مهلت برای ارسال آثار تا ۳۰ مهر است و جشنواره در روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان در محل دبیرخانه دائمی جشنواره برگزار می‌شود.
فرماندار شهرستان قاین نیز گفت: پنجمین جشنواره ملی طلای سرخ در سه بخش مقاله، فیلم و عکس با موضوع زعفران و آداب و رسوم مردم این شهرستان برگزار می‌شود.
غلامرضا طاهری بررسی راهکارهای افزایش و توسعه صادرات زعفران، جمع‌آوری یافته‌های محققان، ایجاد ارتباط بین تولید کنندگان و بازرگانان خارجی و داخلی، بررسی نقش زعفران در گردشگری و صنایع دارویی و غذایی، شناسایی خواص و کاربردهای صنعتی و زینتی این محصول را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.
وی حضور میهمانان داخلی و خارجی در مزارع زعفران و برگزاری نشست‌های علمی و تحقیقی در زمینه کاربردهای زعفران را از جمله برنامه‌های جانبی این جشنواره برشمرد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست