1. خانه
  2. اخبار
  3. هیئت انتخاب بخش عکس جشنواره فیلم و عکس دانشجویی معرفی شد

هیئت انتخاب بخش عکس جشنواره فیلم و عکس دانشجویی معرفی شد

فرهاد سلیمانی، مجید کورنگ بهشتی، غزاله هدایت، محسن راستانی و سارا زند وکیلی به عنوان اعضای هیات انتخاب و داوری بخش عکس ششمین جشنواره بین المللی فیلم و عکس دانشجویی انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس دانشجویی، آسیه عطایی، دبیر عکس این جشنواره گفت: از زمان انتشار فراخوان جشنواره تا پایان مهلت ارسال، بیش از ۶ هزار اثر از ۴۵۰ شرکت کننده با موضوع‌های زندگی دانشجویی، اصلاح الگوی مصرف و شهر از نگاه دانشجو به جشنواره ارسال شده است.

به گفته عطایی برای توجه به جنبه‌های دانشجویی آثار، سارا زند وکیلی که خود نیز دانشجو است، در کنار چهار عضو دیگر هیات انتخاب و داوری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش فرهاد سلیمانی، عکاس ۴۶ ساله، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر و مدرس رشته عکاسی دانشگاه‌های هنر، الزهرا و آزاد است. وی علاوه بر فعالیت طولانی مدت مطبوعاتی و شرکت در نمایشگاه‌ها و مسابقات عکاسی کشور داور چندین مسابقه و جشنواره از جمله جشنواره عکس دریایی، جشنواره عکاسی مطبوعاتی و دو سالانه عکس ایران بوده است.

مجید کورنگ بهشتی، عکاس ۴۳ ساله اصفهانی نیز کارشناس ارشد رشته نقاشی است. وی ۲۷ سال است که به طور حرفه‌ای عکاسی می کند و تاکنون نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی در ایتالیا، پاریس و..برگزار کرده است.

غزاله هدایت، عضو ۳۱ ساله هیات انتخاب دارای مدرک کارشناسی عکاسی از دانشگاه آزاد اسلامی و کارشناسی ارشد هنرهای جدید از انستیتیو سانفرانسیسکو است. وی مدرس عکاسی و زبان تخصصی هنر در دانشگاه آزاداسلامی و دانشگاه تهران است و تجربه داوری در سه جشنواره عکس آبرنگ، عکس دانشگاه آزاد و اولین دوره جشن عکس دانشگاه هنر را دارد.

محسن راستانی، عکاس ۵۲ ساله جنوبی فارغ التحصیل رشته عکاسی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. وی بیش از 31 سال است که به صورت حرفه‌ای عکاسی می‌کند. نمایشگاه‌هایی نیز در دانشگاه بیروت و در سالن شهرداری طرابلس، انگلستان و.. برگزار کرده است. راستانی در زمینه عکاسی جوایزی مانند جایزه ویژه برای عکس‌های سیاه و سپید در موزه هنر های معاصر تهران و جایزه اول بهترین عکس خبری طنز نمایشگاه بین‌المللی عکاسی خلاق انگلستان را در کارنامه خود دارد.

سارا زند وکیل، داور دانشجوی این دوره از جشنواره نیز متولد ۱۳۵۹ و دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد عکاسی در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. ترجمه و تالیف مقالات عکاسی و همکاری با مجله‌های حرفه هنرمند و عکاسی خلاق برخی از سوابق وی هستند.

ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس دانشجویی پس از برگزاری پنج دوره، هفتم تا یازدهم خرداد امسال ششمین دوره خود را به شکل بین المللی با میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی در دو رشته فیلم و عکس برگزار می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت جشنواره به نشانی http://www.isfpf.ir مراجعه کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست