1. خانه
  2. اخبار
  3. هیأت‌های انتخاب بخش فیلم‌نامه و عکس جشنواره نماز و نیایش معرفی شدند

هیأت‌های انتخاب بخش فیلم‌نامه و عکس جشنواره نماز و نیایش معرفی شدند

اسامی هیات‌های انتخاب و داوری بخش فیلم‌نامه و عکس چهارمین جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، هیأتی متشکل از عبدالهادی صورتی، سیدناصر هاشم‌زاده و شهاب ملتخواه، کار انتخاب و داوری ۱۵۵ فیلم‌نامه رسیده به دبیرخانه جشنواره را بر عهده دارند.‌همچنین، محمدمهدی رحیمیان، رسول اولیاءزاده و محمدحسین حیدری قرار است ۳۳۷ عکس رسیده به دبیرخانه جشنواره نماز و نیایش را انتخاب و داوری نمایند.

کار انتخاب بخش فیلم جشنواره نماز و نیایش را هیاتی متشکل از: سعید مترصد، سعید الهی و محمدرضا شفاء را برعهده داشتند که آثار منتخب را از میان ۴۰۳ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره انتخاب کردند.

جشنواره نماز ونیایش موضوعاتی همچون: نگاه ژرف، عمیق و هنرمندانه به عبادت معبود، بررسی ابعاد بی‌کران معنوی نماز و نیایش، نماز و نیایش در زندگی مردم و اثرات فرهنگ‌ساز آن در جامعه، تاثیرگذاری رفتارهای دینی خانواده بر فرزندان، عوامل و شیوه‌های تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به نماز، نماز و نمازخوانی در اجتماعات (مدارس‌ـ‌مساجد و …) و نقش نماز در ایجاد وحدت و یکپارچگی و رشد فضایل اخلاقی و اهتمام به امر به معروف و نهی از منکر در ترویج نماز و نیایش را در ۳ بخش مسابقه فیلم کوتاه، عکس و فیلمنامه در بر می‌گیرد.

چهارمین جشنواره سراسری نماز و نیایش به روایت دوربین از تاریخ ۲ تا ۵ اسفند ماه سال جاری به مدت چهار روز در استان قم برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست