1. خانه
  2. اخبار
  3. هیات انتخاب و داوری بخش مسابقه مواد تبلیغی جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

هیات انتخاب و داوری بخش مسابقه مواد تبلیغی جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

هیات انتخاب و داوری بخش مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از سوی دبیرخانه جشنواره معرفی شدند.
 

به گزارش گروه فرهنگی هنری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز"به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، ایرج تقی پور ، بهرام جلالی ، حسین خسروجردی، مجتبی مشیری و رضا میرکریمی آثار این بخش از جشنواره فیلم فجر را انتخاب و داوری می کنند.
در این بخش به منظور اعتلای بخش نمایش هنر ـ صنعت سینمای ایران، مواد تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی فیلم ها در زمینه‌های عکس، پوستر، گرافیک محیطی و آنونس و تیزر مورد بررسی و داوری قرار خواهند گرفت و به برترین آثار جوایزی اهداء می‌گردد.
"ایرج تقی پور" تهیه کننده و مدیر جلوه های ویژه ، فعالیت سینمایی خود را با تهیه کنندگی فیلم شوخی آغاز کرد و تاکنون فیلم هایی چون رقص در غبار ، شهر زیبا ، مواجهه و روز کارنامه را تهیه کرده است . تقی پور با طراحی جلوه های ویژه فیلم های سایه خیال و ناصر الدین شاه اکتور سینما دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر کسب کرده است .
"بهرام جلالی" عکاس و مدیر تولید سینمای ایران، دانش آموخته رشته فیلمبرداری ، فعالیت هنری خود را با فیلم ترنج آغاز کرد. وی تاکنون عکاس فیلم هایی چون زمین آسمانی ، ترنج ، شیرک ، پرستار شب ، عروسی خوبان ، فانی و مدرسه پیرمردها بوده و چندین سال به عنوان رییس انجمن عکاسان سینمای ایران فعالیت کرده است .
"حسین خسروجردی" گرافیست ، متولد ۱۳۳۶ و دانش آموخته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، با طراحی پوستر فیلم دستفروش جایزه اول این بخش را از ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر کسب کرد. وی علاوه بر طراحی پوستر به عنوان طراح دکور و صحنه نیز در سینما فعالیت کرده است .
"مجتبی مشیری" متولد ۱۳۳۶ تهران ، دانش آموخته رشته فیلم از دانشگاه شهید بهشتی ، فعالیت خود را با همکاری در تلویزیون آغاز کرد و از جمله فعالیت های وی در طول سال های گذشته می توان به مدیریت شبکه چهار ، مدیریت شبکه های یک و دو ، مدیرعاملی موسسه امور تلویزیونی و سینمایی بنیاد مستضعفان و مدیریت موسسه فرهنگی و هنری صبا اشاره کرد. وی هم اکنون مدیر امور بازرگانی صدا و سیما است
"رضا میرکریمی" نویسنده و کارگردان شناخته شده سینمای ایران که آثاری چون زیر نور ماه ، کودک و سرباز ، خیلی دور، خیلی نزدیک و به همین سادگی را کارگردانی کرده است.
آثار ارائه شده به بخش مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران مربوط به فیلم هایی است که در فاصله زمانی بیست و ششمین تا بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش عمومی در آمده باشند.
سال گذشته در بخش عکس سیمرغ بلورین به "عبداله عبدی نسب" از فیلم جایی در دور دست اهدا شد "حیدر رضایی" طراح پوستر فیلم اخراجی ها و "بهزاد خورشیدی" طراح بیل بورد فیلم قاعده بازی سیمرغ های بلورین این دو بخش را به خود اختصاص دادند.
همچنین "امیر شیبان خاقانی" با ساخت تیزر و آنونس فیلم اتوبوس شب و آنوس سنگ کاغذ قیچی سیمرغ بلورین این بخش را دریافت کرد.
بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست