1. خانه
  2. اخبار
  3. مجید صباغ بهروز: تقدیر جشنواره فیلم فجر از مواد تبلیغی، انگیزه‌ها را افزایش می‌دهد

مجید صباغ بهروز: تقدیر جشنواره فیلم فجر از مواد تبلیغی، انگیزه‌ها را افزایش می‌دهد


تهران – خبرگزاری ایسکانیوز : “مجید صباغ بهروز” عکاس سینمای ایران گفت : اهدای جوایز به مواد تبلیغی در جشنواره فیلم فجر، انگیزه های هنرمندان فعال در این بخش را افزایش می دهد.

 

 

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران “ایسکانیوز”، وی در خصوص برگزاری بخش مسابقه مواد تبلیغی و اطلاع رسانی فیلم ها در جشنواره ، افزود : برگزاری این بخش اقدام موثری است و باید زودتر اتفاق می افتاد اما به هر حال جشنواره زمینه افزایش کیفیت مواد تبلیغی و اطلاع رسانی سینمای ایران را فراهم خواهد کرد.
صباغ بهروز تصریح کرد : امیدوارم در سال های بعد زمینه رقابت اقلام تبلیغی فیلم هایی که اکران نشده اند نیز ایجاد شود برای مثال من با وجود عکاسی چهار فیلم اکران نشده، نمی توانم دراین بخش رقابت کنم.
این عکاس در مورد کیفیت آثار تبلیغی سینمای ایران ادامه داد : اغلب پوسترها و سردرها سینمای ایران تابع کلیشه و فرمولی ثابت هستند و کمتر نشانی از نوآوری در آن ها دیده می‌شود . در این بخش نیازمند جریان سازی هستیم .
وی با اشاره به اینکه عکاسی در سینمای ایران مهجور مانده ، اظهار داشت : عکس بخشی از شناسنامه یک فیلم است ولی با وجود این جایگاه ، هنر عکاسی در کشور مورد بی توجهی قرار گرفته است اما با توجه رویکرد اخیر جشنواره فیلم فجر و ورود عکاسان جوان و خلاق، سطح کیفی هنر عکاسی در سینمای کشور روند رو به رشدی خواهد داشت و در این راستا خود عکاسان باید زمینه رسیدن این حرفه به جایگاه مناسب خود را فراهم آورن

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست