1. خانه
  2. اخبار
  3. هیئت مدیره انجمن عکاسان تئاتر انتخاب شد

هیئت مدیره انجمن عکاسان تئاتر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هیئت موسس انجمن عکاسان تئاتر عصر روز یکشنبه ۱۲ اسفندماه برای تصویب آئین‌نامه انجمن با حضور ۲۵ نفر در خانه تئاتر برگزار شد.

در این نشست رسول اولیازاده عضو هیئت موسس درباره تشکیل انجمن عکاسان تئاتر گفت: "سال ۸۵ با همکاری مجله صحنه نخستین مسابقه عکس تئاتر برپا و پس از آن به پیشنهاد خانه تئاتر مسئله تشکیل انجمن عکاسان تئاتر طرح شد. هیئت موسس شامل بنده، مسعود پاکدل، امیر عابدی، ناصر عرفانیان و سیامک زمردی مطلق مقدمات تشکیل انجمن را فراهم کرد."

در ادامه این جلسه آئین‌نامه خوانده شد و به تصویب ۲۰ عضو حاضر رسید. طبق این آئین‌نامه انجمن عکاسان تئاتر به سه شکل پیوسته، وابسته و افتخاری عضوگیری می‌کند و از میان این سه گروه فقط اعضاء پیوسته امکان حضور در هیئت مدیره را خواهند داشت.

اعضا پیوسته باید دارای لیسانس و بالاتر رشته عکاسی و یکسال سابقه فعالیت بوده و از بیش از ۲۰ نمایش عکس گرفته باشند. داشتن مدرک لیسانس و بالاتر رشته مرتبط با دو سال سابقه فعالیت و عکاسی از بیش از ۴۰ نمایش یا دیپلم رشته مرتبط با چهار سال سابقه و عکاسی از ۶۰ نمایش یا دیپلم رشته غیرمرتبط با چهار سال سابقه و عکاسی بیش از ۷۰ نمایش هم قابل قبول است.

اعضاء وابسته باید دارای مدرک لیسانس و بالاتر در رشته مرتبط با یکسال سابقه بوده و از بیش از ۲۰ نمایش عکاسی کرده باشند. مدرک لیسانس و بالاتر در رشته غیرمرتبط با یکسال سابقه و عکاسی بیش از ۳۰ نمایش یا دیپلم غیرمرتبط با سه سال سابقه فعالیت و عکاسی بیش از ۴۰ نمایش هم برای وابسته‌ها پذیرفته می‌شود.

در ادامه نخستین جلسه اعضاء انجمن عکاسان تئاتر، هیئت مدیره و بازرسان انتخاب شدند. بر اساس آرا، مریم محمدی، سیامک زمردی مطلق، ابراهیم حسینی، شکوفه هاشمیان و امیر امیری به عنوان اعضاء اصلی، مسعود پاکدل و سارا ساسانی به عنوان بازرسان و حسن طاهری و علی اوغازیان به عنوان اعضاء علی‌البدل انتخاب شدند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست