1. خانه
  2. اخبار
  3. اسامی برگزیدگان سوگواره عاشورایی خیمه خورشید

اسامی برگزیدگان سوگواره عاشورایی خیمه خورشید

در پی اعلام فراخوان عکس و پوستر عاشورایی خیمه خورشید توسط فرهنگسرای مترو و پایان یافتن مهلت ارسال عکس به دبیرخانه این فراخوان، جلسه ارزیابی و داوری بیش از ۸۳۰ قطعه عکس رسیده به دبیرخانه این سوگواره توسط آقایان: یدا.. عبدی، فرهاد سلیمانی و ساعد نیک ذات انجام گرفت و در نهایت ۵۹ قطعه عکس به بخش نمایشگاه راه پیدا کرد.

اسامی برگزیدگان سوگواره عاشورایی خیمه خورشید به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " در آیین اختتام این سوگواره از برگزیدگان بخش های عکس و پوستر عاشورایی خیمه خورشید تجلیل و همچنین از جریان سازان سوگواره های تخصصی عکس عاشورایی تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از این آیین " محمدرضا حبیب الهی " دبیر این سوگواره، ضمن بیان گزارشی از دلیل محدودیت ها در زمان اعلام تا انجام این سوگواره به روند اجرایی این سوگواره اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد گام نخست این سوگواره می تواند ریشه های استقبال پربارتری را برای دوره های بعدی این حرکت رقم بزند.

در ادامه این مراسم گزارش هیات داوران خوانده شد و بدون اعلام عکس های رتبه اول تا سوم، گروه داوری با نظر دبیر سوگواره پنج عکس از پنج عکاس را به عنوان آثار برگزیده بخش تک عکس اعلام کردند که با اهدای تندیس سوگواره و دیپلم افتخار و یک قطعه سکه بهار آزادی از ایشان تجلیل شد.

حسن قائدی، حسن ملکی، سهیل زندآذر، سینا شیری و حامد بارچیان پنج عکاسی بودند که مورد تجلیل قرار گرفتند و جایزه خود را از هیات داوران دریافت کردند.

همچنین گروه داوری از مجموعه عکس ارسالی " جاوید نیکپور " با اهدای تندیس سوگواره و دیپلم افتخار به همراه ده میلیون ریال تجلیل کردند.

پایان بخش این مراسم تقدیر از تلاش های مثمر ثمر شهید سعید جانبزرگی و سرکار خانم مژگان طریقی بود که در عرصه های طرح و ایده و اجرا با عنوان جریان سازان سوگواره های تخصصی عکاسی عاشورا مورد تقدیر قرار گرفتند.
———————————————————————————————————————————————————————————
جهت مشاهده گزارش تصویری اختتامیه سوگواره عاشورایی خیمه خورشید " ایـنـجـا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست