1. خانه
  2. اخبار
  3. اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره عکس پیر تاکستان

اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره عکس پیر تاکستان

با برگزاری مراسم اختتامیه نخستین جشنواره استانی پیر تاکستان برگزارکننده این جشنواره مطابق با تعهدات خود در متن فراخوان عمل کرد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " در این مراسم که با حضور شرکت کنندگان و عکاسان راه یافته به بخش نمایشگاه برگزار شده بود منصور رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان برگزارکننده و مجری، نکاتی موجز را پیرامون ضرورت حضور عکاس آگاه در جامعه و تاثیر حمایت از نگاه عکاسان متعهد بیان نمود. ایشان گزارشی از روند کلی جشنواره نیز ارایه و در مجموع نخستین جشنواره استانی فیلم و عکس پیرتاکستان را سنگ بنای موثری دانست برای حرکت های فرهنگی هنری بعدی که در این استان برگزار خواهد شد.
سپس " مهدی سروری " به عنوان عضو گروه داوری و نماینده هیات داوران در جایگاه حاضر و متن بیانیه گروه داوران بخش عکس جشنواره را برای مسئولین و عکاسان و حاضرین در سالن خواند.

پایان بخش این مراسم معرفی عکاسان برگزیده این جشنواره بود که به این ترتیب اعلام شدند:
نفر نخست: محمدرضا یوسفی از بوئین زهرا و دانسفهان، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره همراه با مبلغ هفت میلیون ریال
نفر دوم: عباس بهرامی از قزوین، دیپلم افتخار همراه با مبلغ شش میلیون ریال
نفر سوم: مریم فرساد از قزوین، دیپلم افتخار همراه با مبلغ پنج میلیون ریال
همینطور هیات داوران از مهران مافی بردبار از قزوین و مجید یوسفی از بوئین زهرا و دانسفهان با اهدای لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال تقدیر کردند.
همچنین گروه داوری در ادامه از آقای محسن خلیلی از قزوین با اهدای لوح تقدیر و اهدای مبلغ یک میلیون و پانصد هزاریال نیز تقدیر به عمل آورد.
دبیر جشنواره نیز خانم شقایق طاهرخانی را از تاکستان با اهدای لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون وپانصدهزار ریال مورد تقدیر قرار داد.
برگزیدگان در ادامه به جایگاه دعوت شدند تا با گرفتن عکس گروهی پایان مراسم در سالن را به گشایش نمایشگاه عکس های راه یافته پیوند دهند.
مدیریت جشنواره بر عهده منصور رحمانی و امین رحمانی دبیری بخش عکس این جشنواره را عهده دار بوده اند.
مهدی وثوق نیا، علی رضا رحمانی و مهدی سروری نیز مسئولیت ارزیابی و داوری ۴۵۶ قطعه فایل عکس رسیده به دبیرخانه را بر عهده داشتند.
نمایشگاه به مدت یک هفته در محل مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) در شهرستان تاکستان برپا و پس از آن در نگارخانه چیلیک به نشانی: www.ChiilickGallery.com قابل مشاهده خواهد بود.
مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) در تاکستان، انتهای بلوار ولیعصر(عج)، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست