1. خانه
  2. اخبار
  3. اسامی راه یافتگان بخش سوم جشنواره تورهای عکاسی چیلیک

اسامی راه یافتگان بخش سوم جشنواره تورهای عکاسی چیلیک

دبیرخانه نخستین جشنواره عکس تورهای عکاسی چیلیک از اعلام نتایج داوری بخش سوم جشنواره با عنوان " گزارش تصویری " این جشنواره خبر داد.
به گزارش ستاد اطلاع رسانی جشنواره، در ابتدای این جلسه، شرکت کنندگانی که تمایل به حضور و مشاهده روند داوری داشتند با اعلام تمایل و هماهنگی قبلی در محل دفتر " پایگاه عکس چیلیک " حاضر شده و همراه با داوران در جریان گزارشی از چگونگی عملکرد و کیفیت راهبرد گروه اجرایی در مسیر جشنواره قرار گرفتند.
در ادامه این حضور گروه داوری با دریافت نسخه ای از فراخوان و مشاهده نمایه ای از تورهای عکاسی برگزار شده به شکل رسمی وارد فضای داوری شدند.
با انجام امور دبیرخانه و برگزاری نشست ارزیابی و داوری بخش گزارش تصویری، روز پنجشنبه ششم مرداد ماه، اعضای گروه داوری، تعداد ۵۲۵ فایل را پس از بررسی اولیه، مورد ارزیابی و داوری قرار دادند.
مطابق با آنچه در فراخوان نخستین جشنواره تورهای پایگاه عکس چیلیک آمده بود معیار برگزار کننده برای گردآوری یکصد قطعه فایل برتر در این بخش بایستی دربرگیرنده مضامینی چون: ارتباط و تعامل همسفران، فرهنگ زندگی گروهی، مشارکت عکاسی، گفت و گوهایی با محوریت عکس، نقاط طلایی و مؤثر در سفر و … بوده باشد.

گروه داوری نیز متشکل از عکاسانی بود که همسفران پس از برگزاری هر تور عکاسی، با بحث و بررسی و در نهایت انتخاب عکس برگزیده، وی را تعیین می کردند.

داوران پس از بررسی فایل عکس ها تعداد ۱۲۰ قطعه عکس را از ۲۹ همسفر عکاس شایسته حضور و نمایش در لوح فشرده چندرسانه ای (مالتی مدیا) جشنواره دانستند و در نهایت به تعداد تورهای عکاسی برگزار شده، تعداد ۳۰ قطعه فایل را از ۲۵ همسفر به شکل یکسان برتر دانستند.

اسامی عکاسان صاحب اثر دربخش گزارش تصویری جشنواره عبارتند از:
منوچهر یگانه دوست، پریسا شادمان گهر، پرستو عطرسائی، سجاد معظمی گودرزی، مهدی رجبی، پیمان رشیدی، مصطفی دوستی، لیلا صادقزاده، محمد صادقی، علی هاشمی، ابراهیم باقرلو، علی توفیقی، مریم بصام تبار، مجتبی محسنی، سیدمحمدجواد ذریه زهرا، امیرحسین هاشمی جاوید، حمیدرضا نباتی، نیما خالدی کیا، علی(کامران) ذهبی، علی اصغر کلایی، ملیحه فرهادی، روح الله سنجرانی، مهدی کشایی، ابراهیم رامه، مریم شریف نیا، سمیه هاشمی، محمد یزدزاد، نسیبه خلیلی و محمدرضا خرازی.

مطابق با متن فراخوان تعداد سی قطعه عکس از ۲۵ نفر از عکاسان ذکر شده در بخش نهایی جلسه داوری آثار به مرحله نهایی راه یافتند.
لازم به یادآوری است تمامی عکاسان صاحب اثر در بخش نهایی گزارش تصویری علاوه بر دریافت گواهی حضور از بسته اهدایی کتاب به ارزش دویست و پنجاه هزار ریال از " پایگاه عکس چیلیک " نیز برخوردارند.
اعضای گروه داوری بخش گزارش تصویری نخستین جشنواره تورهای عکاسی چیلیک عبارت بودند از: بزرگمهر اجلال عکاس منتخب تور عکاسی ورامین، ابراهیم باقرلو عکاس منتخب تور عکاسی یوش وهمدان، پیمان رشیدی عکاس منتخب تور عکاسی تاکستان، روح الله سنجرانی عکاس منتخب تور عکاسی مازندران، ملیحه فرهادی عکاس منتخب تور عکاسی شیراز، احمد قاسمی عکاس منتخب تور عکاسی ابیانه، وحید قاسمی زرنوشه عکاس منتخب تور عکاسی کویر مرنجاب(۴) و ابراهیم رامه عکاس منتخب تور عکاسی یزد و اردکان.

دبیری این جشنواره با ابراهیم باقرلو، مدیریت اجرایی با محمدرضا خرازی و پشتیبانی دبیرخانه جشنواره با نیما خالدی کیا بوده است.
همچنین علاوه بر دبیر و مدیر اجرایی، ملیحه فرهادی، پیمان رشیدی، مهدی سروری، مجتبی محسنی و نیما خالدی کیا اعضای شورای سیاست گذاری و اجرایی این جشنواره می باشند.
مطابق با اعلام این دبیرخانه، جلسه داوری بخش عکس این جشنواره با موضوع های: مستند، طبیعت و آزاد نیز با حضور عکاسان حرفه ای برگزار و نتایج آن اعلام خواهد شد.
————————————————————————–
جهت مشاهده گزارش تصویری جلسه داوری در بخش گزارش تصویری جشنواره " اینجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده اسامی شرکت کنندگان نخستین جشنواره تورهای عکاسی چیلیک " اینجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده اسامی مجاز به شرکت در جشنواره تورهای عکاسی چیلیک " اینجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده خبر گفت وگو با هفتاد تن از همسفران تورهای عکاسی چیلیک " اینجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده فراخوان نخستین جشنواره تورهای عکاسی چیلیک " اینجا " کلیک کنید

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست