1. خانه
  2. اخبار
  3. اسامی راه یافتگان به جشنواره عکس و کارت پستال های شهری

اسامی راه یافتگان به جشنواره عکس و کارت پستال های شهری

 

روز گذشته جشنواره عکس و کارت پستال‌های شهری با حضور محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، محمد هادی ایازی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، عبادالله رمضانی دبیر جشنواره عکس و کارت پستال‌های شهری و رسول اولیازاده رئیس خانه عکاسان در سالن شماره سه مجموعه پردیس ملت تهران برگزار شد.

در این مراسم شهردار تهران با تاکید بر ضرورت "حضور هنرمندان با سلیقه های مختلف فکری برای مدیریت بهینه پایتخت" اظهار داشت: هر فعالیتی وقتی لباس فاخر هنر به تن می کند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شود و امروز پرداختن به هر فعالیت هنری علاوه بر آنکه آیندگان از آن استفاده می کنند برای مدیران مجموعه مدیریت شهری نیز ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
 
امیدوارم روزی شاهد باشیم که این ارتباط هرچه صمیمی تر برای گسترش فعالیتهای فرهنگی هنری در تهران ایجاد شود و تاثیر زیبنده ی آن را بر شهر و مردم شهر تهران ببینیم.

 رمضانی هم به عنوان دبیر بخش عکس از دریافت بیش از ۱۴۵۰ قطعه عکس به دبیرخانه خبر داد و نمایش عکس ها را در دیگر فرهنگسراهای تهران از جمله برنامه های جشنواره ذکر کرد.

در این مراسم همایون امیریگانه به عنوان نفر اول، اباصلت بیات به عنوان نفر دوم و بابک برزویه به عنوان نفر سوم معرفی شدند که برگزیدگان اول تا سوم به ترتیب ‪ نفر اول دو‬میلیون تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره، نفر دوم یک و نیم میلیون تومان به همراه لوح و تندیس و نفر سوم یک میلیون تومان وجه نقد به همراه لوح و تندیس جشنواره عکس و کارت پستال های شهری را دریافت کردند.

 

 

 همچنین هیات داوران به ترتیب انتخاب به ده نفر از برگزیدگان در این جشنواره دیپلم افتخار، همراه با یک سکه بهار آزادی اهدا نمود.

مطابق آیین نامه ی جشنواره به سایر راه یافتگان بخش عکس، یک نسخه کتاب جشنواره به همراه مبلغی نقدی معادل ۵۰۰۰۰۰ ریال بابت حق التالیف هر قطعه عکس پرداخت خواهد شد.


اسامی راه یافتگان به این جشنواره به این ترتیب است:
آرین پور محمدرضا، ادهم امیر، همایون امیریگانه، اولیازاده حسین، اولیازاده حمزه، اباصلت بیات ، برازش احمدرضا، بابک برزویه، پناهپور سید امیر، پیرزاده علی، حبیبی رضایی سحر، جعفری محمد، حقگوی حقیقی مصطفی، رضا نورالله،  موسوی سپهر سید جلال الدین، سیسان ابراهیم، شهباز شیوا، صادقی داریوش، صادقی مهدی، صادقی امیر، صفاتاج مرتضی، عدلی فرشته، فتح الله زاده امین، کاوه سید احمدیان، کوچکی ابراهیم، معینی جم احمد، مقیمی جواد، منصوره معتمدی، موسوی سپهر سروش، میزبانی ناصر، نظری امین، نعمتی محمد جواد، نیک عهد محمد، هاشم خانی توحید.

 این نمایشگاه تا هفتم مهرماه ادامه دارد و نمایشگاه این جشنواره به صورت گردشی در فرهنگسراهای تهران برگزار می‌شود.

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست