1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. اسامی عکاسان نمایشگاه عکس «راوی عشق» زنجان

اسامی عکاسان نمایشگاه عکس «راوی عشق» زنجان

اسامی عکاسان راه یافته به فراخوان ملی عکس راوی عشق از سوی دبیرخانه این سوگواره مستفر در زینبیه اعظم زنجان اعلام و منتشر شد.

اسامی عکاسان نمایشگاه عکس «راوی عشق» زنجان
به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک به نقل از ستاد اطلاع رسانی دبیرخانه فراخوان ملی عکس راوی عشق تعداد ۴۲ عکس از ۲۶ تن از عکاسان ایرانی (۳۲ عکس در بخش عکاسی حرفه ای و ۱۰ قطعه عکس در بخش عکاسی با موبایل) با نظر داوران این سوگواره: کمال الدین شاهرخ، ناصر محمدی و سیدعباس میرهاشمی و نظارت فرید احدیان دبیر بخش عکس سوگواره به بخش نمایشگاهی این رویداد فرهنگی راه یافت.

اسامی عکاسان نمایشگاه عکس «راوی عشق» زنجان
اسامی عکاسان راه یافته به فراخوان نمایشگاه عکس راوی عشق زینبیه اعظم زنجان به این ترتیب معرفی شده است:
زهره محمدی اردهانی(قم)، علی رضویان(کردستان)، مهدی الماسی(زنجان)، مهدی حسنی(البرز)، امیرحسین زمانی(زنجان)، جاوید خدمتی(اردبیل)، مجتبی جعفرلو(زنجان)، معصومه، عبدی(زنجان)، امیرحسین تاران(زنجان)، امین رحمانی(قزوین)، پویا بیات(زنجان)، داود کهن ترابی(البرز)، فاطمه پیری(زنجان)، فرشته رحمتی(زنجان)، ساسان جوادنیا(گیلان)، شیما کرمانی(زنجان)، علیرضا مقدم(زنجان)، عباس مومن(تهران)، علیرضا ترکمندی(زنجان)، محمد مهدی خسروی(زنجان)، فضه عالمی(زنجان)، احسان تقی بیگلو(زنجان)، مجید خالقی مقدم(اردبیل)، فرهاد کریمی(زنجان)، محمدرضا خانی(زنجان)، هلیا شیرمحمدی(زنجان).

اسامی عکاسان نمایشگاه عکس «راوی عشق» زنجان
ناصر محمدی دبیر هیات داوران نخستین فراخوان ملی عکس راوی عشق در زنجان با اشاره به اردویی بودن این سوگواره اظهار داشت: حرکت تازه ای را که واحد فرهنگی زینبیه اعظم زنجان آغاز کرد، در مجموع می تواند رویدادی مبارک برای عکاسی آئینی تلقی شود.
مولف کتاب عکس «با عاشورائیان»، «زنجان، میزبان مهربان» و «تجلی گاه عبودیت» در بخش دیگری از کلام خود پیرامون مهارت و تبحر عکاسان در شکل اردویی گفت: با وجود بعد مسافت و مشقات سفر و شکل تولید و تحویل اثر و سعی عکاس در تطبیق با ضوابط یکسان دبیرخانه، شخصیت عکاس عاشورایی بسیار تعیین کننده کیفیت پیشبرد اهداف است. دقت و توجه عکاس و دخالت خلاقیت و نگاه عکاسانه به دور از کلیشه های رایج در امر عکاسی عاشورا با شناخت نمادهای حسی و نشانه های احساسی می تواند به خلق آثاری مطابق با ظرفیت زیبایی شناسی تصویری آئین عاشورای حسینی منتهی شود.
ایشان همچنین با اشاره به کمی ها و کاستی های نخستین دور این اردوی عکاسانه، موفقیت و توفیق تصویری این حرکت را در دوام و استمرار این تفکر دانست و یادآور شد: به عقیده‌ی بنده، حضور و شناخت و سعی عکاسان و متولیان میزبان در اینگونه امور، با ارتباطی دوسویه و متقابل به نحوی مقتضی در بررسی رسوم اعتقادی و آیین های محلی، زمینه‌ساز رسیدن به نخستین مراتب کمال مطلوب و همین‌طور بلوغ تصویری و نیل به اهداف عالی و عملیاتی می‌تواند باشد.

اسامی عکاسان نمایشگاه عکس «راوی عشق» زنجان
لازم به ذکر است که دبیرخانه این سوگواره چندی پیش اسامی عکاسان مدعو سوگواره عکس راوی عشق را از طریق دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در سطحی وسیع اطلاع رسانی کرد که در نهایت پس از حضور و پذیرش و پشتیبانی های انجام شده در طی مدت زمان حضور، عکاسی و تحویل فایل عکس های تولید شده توسط عکاسان ، با نظارت دبیر و ارزیابی داوران اسامی عکاسان صاحب اثر در بخش نخستین نمایشگاه عکس راوی عشق تعیین و معرفی شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «زندگی غم انگیز هویج» در آسمان آزادی
پسین
سخنان «حسام چاوش» با عکاسان در روز عکس تاریخی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست