1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. سخنان «حسام چاوش» با عکاسان در روز عکس تاریخی

سخنان «حسام چاوش» با عکاسان در روز عکس تاریخی

همایش یک روزه گرامی‌داشت «روز عکس تاریخی» با حضور و سخنان «حسام چاوش» در شهرستان بافق در استان یزد برگزار شد.

با سخنان «حسام چاوش» روز عکس تاریخی گرامی داشته شد
 به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این همایش یک روزه که همراه با اردوی عکاسی و حضور عکاسان جوان این شهر بود، حسام چاوس از عکاسان فعال استان یزد در جمع جوانان علاقمند به هنر عکاسی حضور یافت و از ظرائف و تاثیرات و ویژگی های عکس به عنوانت یک رسانه و ابزاری غیرقابل انکار در دنیای امروز سخن گفت.

با سخنان «حسام چاوش» روز عکس تاریخی گرامی داشته شد
در این اردوی یک روزه عکاسان از نقاط دیدنی شهرستان از جمله: آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع)، مجموعه میدان خان، بافت تاریخی و مسجد جامع، بوستان آبشار، بوستان آهن شهر، مجموعه هتل نیکان، شرکت سنگ آهن مرکزی، نخلستان های مناطق روستایی صادق آباد و باقر آباد و مجموعه ریگزار های کاراکال، شن و شادن دیدار و عکاسی کردند.

با سخنان «حسام چاوش» روز عکس تاریخی گرامی داشته شد
در پایان این اردوی عکاسی مقرر شد هر علاقمند و عکاس تعداد ده قطعه از موفق ترین ثبت های خود را به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه دهد تا پس از مراحل ارزابی و داوری، با اطلاع به صاحبان عکس به نمایشگاه گروهی منتهی و در صورت چاپ عکس در کتاب عکس در اختیار عکاسان صاحب اثر قرار گیرد.

با سخنان «حسام چاوش» روز عکس تاریخی گرامی داشته شد
این همایش و اردوی عکاسی با همکاری دفتر انجمن سینمای جوان استان یزد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرمانداری و بخشداری، و پشتیبانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، هتل نیکان، شهرداری، میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق برگزار شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
اسامی عکاسان نمایشگاه عکس «راوی عشق» زنجان
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «سوی آن» در گالری ملت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست