1. خانه
  2. اخبار
  3. اطلاعیه دبیرخانه دومین مسابقه « گرانتر از طلا »

اطلاعیه دبیرخانه دومین مسابقه « گرانتر از طلا »

دومین جشنواره سراسری عکس " گرانتر از طلا " با موضوع زمان از ۱۵ تا ۱۷ آبان ماه سال جاری توسط حوزه هنری استان مرکزی و با همکاری شرکت پتروشیمی اراک برگزار می شود.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " حمیدرضا مجیدی دبیربرگزاری این جشنواره، با توجه به تعدد تماس ها و طرح پرسش هایی موازی و مکرر از سوی متقاضیان حضور در این جشنواره، اقدام به صدور اطلاعیه ای کرده که در متن این اطلاعیه نکات ذیل اشاره شده است:

اطلاعیه دبیرخانه دومین مسابقه « گرانتر از طلا »

۱- آخرین زمان ارسال عکس ۲۵ مهرماه می باشد و این زمان تمدید نمی شود.

۲- هنرمندانی که دارای شماره حساب سیبا نیستند، می توانند پس از ارسال آثار به دبیرخانه، در صورت پذیرفته شدن اثر و راهیابی به نمایشگاه، نسبت به افتتاح حساب و اعلام شماره حساب اقدام نمایند.

۳- عکسهای ارسالی تا جایی که تبدیل به اثر گرافیکی یا نزدیک به آن نشود، قابلیت پذیرش دارند. عکاسان برای ارائه خلاقیت و نظر خود می توانند عکس خود را دستکاری نمایند. به طور مثال: غالب نمودن یک یا چند رنگ یا فلو کردن قسمتی از عکس، ترکیب دو عکس با هم و …

۴- تمام عکاسانی که اثرشان به نمایشگاه راه پیدا نماید در روزهای برگزاری جشنواره میهمان دبیرخانه جشنواره می باشند تا امکان شرکت در کارگاه های تخصصی، مسابقه عکس، دیدار از اماکن تاریخی و دیدنی استان و … را داشته باشند.

لازم به یادآوری است که " نگارخانه چیلیک " در اولین دوره برگزاری این جشنواره میزبان عکس های راه یافته به این مسابقه بوده است.
جهت مشاهده آثار منتخب اولین دوره این جشنواره " اینـجـا " کلیک کنید.

جهت مشاهده فراخوان شرکت در " دومین جشنواره عکس گرانتر از طلا " اینجا کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست