1. خانه
  2. اخبار
  3. اولین شماره نشریه « کاغذ باتله » منتشر شد

اولین شماره نشریه « کاغذ باتله » منتشر شد

 همزمان با سی یکمین سالگرد انقلاب اسلامی اولین شماره نشریه الکترونیکی " کاغذ باتله " پایگاه عکس خبری دوربین.نت منتشر شد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی این پایگاه خبری، نشریه " کاغذباتله " از این به بعد هفته اول هرماه به صورت داخلی منتشر می‌شود و بین اعضا و علاقمندان عکاسی توزیع خواهد شد.

اولین شماره نشریه « کاغذ باتله » منتشر شد

نشریه " کاغذباتله " در هر شماره به آخرین اتفاقات و اخبار پایگاه عکس خبری دوربین.نت و دنیای عکاسی خواهد پرداخت و سعی خواهد کرد جای خالی نشریه‌ای با موضوع عکاسی خبری و به روز را در پایگاه خبری دوربین.نت پرکند.

در اولین شماره نشریه " کاغذباتله " مطالبی چون: آخرین اخبار پایگاه عکس خبری دوربین.نت، آخرین اخبار دنیای عکاسی، گفت‌وگوهایی با عکاسان با موضوع محرم و عکاسی از عزاداری های ماه محرم با مرتضی نیکوبذل، مهدی توکلیان، حسن قائدی، منصوره معتمدی، محمد توکلی و رضا نوراله، گزارشی از سفر اعضای پایگاه دوربین.نت به روستای مصر به همراه گزارش تصویری، گزارشی از نمایشگاه خانم هدیه تهرانی در خانه هنرمندان و نظراتی در مورد نمایشگاه ایشان، معرفی کتاب عکاسی، معرفی عکاس، بازارچه خرید دوربین عکاسی با قیمت‌های استثنایی و کمیک استریپ منتشر شده است.

نشریه " کاغذباتله " در ۳۶ صفحه تمام رنگی به همراه یک ضمیمه ۱۶ صفحه‌ای ویژه فراخوان‌های نمایشگاه‌ها و مسابقات عکاسی با قیمت ۱۰۰۰ تومان و رایگان برای اعضای کلوپ به چاپ رسیده است.
فایل قابل دانلود (PDF) نشریه " کاغذباتله " برای علاقمندان، مدتی پس از انتشار بر روی پایگاه اطلاع رسانی " کاغذ باتله " در نشانی این پایگاه یا " اینـجـا " در دسترس خواهد بود.
علاقمندان می‌توانند برای تهیه نشریه " کاغذ باتله " و یا ایجاد اشتراک به نشانی آن مراجعه کنند.

خبر: احسان رافتی

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست