1. خانه
  2. اخبار
  3. ایران و ژاپن فجایع استفاده از سلاح های شیمیایی و هسته ای را به نمایش می گذارند

ایران و ژاپن فجایع استفاده از سلاح های شیمیایی و هسته ای را به نمایش می گذارند

همزمان با برگزاری کنفرانس خلع سلاح شیمیایی و اشاعه آن با حضور نمایندگانی از ۶۰ کشور جهان در تهران، نمایشگاهی از پیامدهای کاربرد سلاح های شیمیایی در ایران و سلاح های هسته ای علیه ژاپن در محل این کنفرانس برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که در روزهای ۲۸ و ۲۹ فروردین دایر خواهد بود، بخشی از پیامدهای کاربرد سلاح کشتار جمعی در قالب پوستر، عکس و فیلم مستند به نمایش گذاشته می شود.

دکتر خامه یار اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران تا کنون در کشورهای ویتنام، بلژیک و هلند اقدام به برپایی اینگونه نمایشگاه ها کرده است که بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.
 
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد ادامه داد: چاپ کتاب کاربرد سلاح های شیمیایی علیه ایران به زبان انگلیسی و توزیع آن در بین سفارتخانه های جمهوری اسلامی ایران در دیگر کشورها، ساخت فیلم ضیافت شوکران، تولید ۱۵ برنامه مستند از کاربرد سلاح های شیمیایی علیه ایران، تولید برنامه ۱۳ دقیقه ای با زیر نویس انگلیسی با محوریت دختربچه سردشتی بنام چیمن از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص اطلاع رسانی از پیامدهای کاربردهای سلاح های شیمیایی و بیان مظلومیت های مصدومان شیمیایی علیه ایران است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست