1. خانه
  2. اخبار
  3. با معرفی دو داور خارجی; اسامی داوران مسابقه ادیان توحیدی تکمیل شد

با معرفی دو داور خارجی; اسامی داوران مسابقه ادیان توحیدی تکمیل شد

دبیرخانه جایزه جهانی ادیان توحیدی فهرست اسامی داوران خود را به عنوان داوران رشته عکاسی جایزه جهانی ادیان توحیدی به این ترتیب معرفی کرد:
«پاتریک باز»، «اترو مالنکا»، «سیمون آیوازیان»، «سیف الله صمدیان» و «اسعد نقشبندی».

سومین جایزه جهانی ادیان توحیدی را معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌کند و دریافت عکس برای شرکت در این مسابقه ی بین المللی تا ۲۷ خردادماه سال جاری ادامه داشته و آثار رسیده به دبیرخانه تیرماه مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.

«پاتریک باز» لبنانی، فرانسوی، مدیر بخش خاورمیانه آژانس خبری «فرانس پرس» و عضو هیات داوران مسابقه «ورلد پرس فتو» است که فعالیت‌های خود را به عنوان روزنامه‌نگار و عکاس در «سین داوریینت» لبنان آغاز کرده و به عنوان عکاس آزاد و مستقل در منطقه ی خاورمیانه در مجلات «رویترز»، «تایمز»، «نیوزویک»، «اشپیگل» و دیگر مجلات معتبر و مطرح در عرصه ی بین‌الملل فعالیت داشته است.

«اترو مالنکا» ایتالیایی، عکاسی را از جوانی آغاز کرده و در علاقمندی خود به انجام امور تبلیغاتی و عکاسی صنعتی مشغول بوده است.
وی پس از مهاجرت به پاریس،در آژانس "ویوا" به کار فتوژورنالسیتی پرداخت که تا پیش از این دغدغه اصلی‌اش بود.
این روزها اترو، به عنوان عکاس آزاد مشغول به کار است و در اغلب موارد به صورت سیاه و سفید به عکاسی مشغول است.
آثار وی به عنوان عکاس خبری در فستیوال عکاسی «پرپینیان» و فستیوال بین المللی عکاسی «روین» به نمایش گذاشته است.

دبیرخانه در بخش دیگر معرفی داوران ایرانی آورده است که: «سیمون آیوازیان» متولد سال ۱۳۲۳ است و دارای مدرک دکتری معماری و هنر، کارشناسی ارشد تحلیل و بررسی تمدن های اسلامی از دانشگاه سوربن و استاد دانشگاه هنرهای زیبای تهران و عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس موسیقی در هنرستان.

« سیف ا.. صمدیان» در سال ۱۳۳۲ در ارومیه متولد شده است.
وی فعالیش را با عکاسی از سال ۱۳۴۷ آغاز کرد و در طی چندین سال واحد « فتوژورنالیسم» (عکاسی برای مطبوعات) را در دانشگاههای تهران، هنر و آزاد اسلامی به تدریس پرداخت.
صمدیان در سابقه ی اجرایی خود صاحب امتیازی و مدیر مسئولی مجله تصویر را نیز دارا است و عضویت در هیأت داوران چندین دوره نمایشگاه‌های سالانه و دوسالانه عکس ایران و چهاردهمین مسابقه عکس آسیا و اقیانوسیه را در ادامه ی همین سوابق می باشد.
سیف ا.. صمدیان یکی از سه عضو آسیایی دعوت شده از سوی شورای برگزاری چهلمین سالگرد «ورلدپرس فتو» برای انتخاب بهترین عکس های مطبوعاتی و یکی از سه عضو آسیایی در هیأت مدیران و متخصصان جشنواره های بین المللی عکس به شمار می آید.

« اسعد نقشبندی» متولد سال ۱۳۳۶ است و فارغ التحصیل رشته‌ عکاسی از دانشکده صدا و سیما.
وی عضو هیات مدیره انجمن عکاسان دوستدار میراث فرهنگی و گردشگری ایران و یکی از عکاسان فعال کشورمان به شمار رفته و تاکنون در نمایشگاه‌های بسیاری صاحب اثر و در جشنواره‌های مختلفی در ایران عهده دار داوری عکسهای رسیده به دبیرخانه بوده است.

جهت دریافت فراخوان و فرم شرکت در این مسابقه "اینـجا"  کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست