1. خانه
  2. اخبار
  3. برنامه ” قاب عکس ” از شبکه دو پخش می‌شود

برنامه ” قاب عکس ” از شبکه دو پخش می‌شود

برنامه " قاب عکس " به کارگردانی آذرمیدخت یوسفی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا سیفی به زودی از شبکه دو روی آنتن می‌رود.
به گزارش خبرگزاری مهر، " قاب عکس " عنوان برنامه‌ای از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیماست که به زودی از این شبکه روی آنتن می‌رود. این برنامه در ۴۱ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای به کارگردانی آذرمیدخت یوسفی و به تهیه‌کنندگی حمیدرضا سیفی به معرفی ۴۱ شغل به کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

این برنامه در فضایی فانتزی که به گونه ویدئو گرافیک طراحی شده به معرفی شغل‌های مختلف و کاربرد آنها در جامعه، برای مخاطبان کودک و نوجوان که آینده سازان این مرز بوم هستند می‌پردازد.
در این برنامه ترکیبی که از بخش‌های متنوعی تشکیل شده شغل‌هایی چون آتش نشانی، عکاسی، گل آرایی، طلاسازی و … با عنوان "شغل دوست داشتنی من" مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرند.
" قاب عکس " با حضور کارشناسان مختلف به عنوان متخصص در هر شاخه شغلی، تاریخچه مشاغل گوناگون و کاربرد کنونی آنها در جامعه و وضعیت آن ها در آینده را بررسی می‌کند.
این برنامه که با اجرای مونا سیفی روی آنتن خواهد رفت، پاسخگوی سؤالات و تردیدهای ذهنی مخاطبان کودک پیرامون چگونگی دست یافتن به شغل مورد علاقه شان خواهد بود.

از دیگر بخش‌های " قاب عکس " نمایش شغل‌های مورد بحث این برنامه، به صورت مستقیم است تا این مشاغل برای کودکان و نوجوانان باورپذیر و ملموس‌تر شود. سایر عوامل این برنامه عبارتند از کارگردان، نویسنده و طراح برنامه: آذرمیدخت یوسفی، تدوین: فریده یوسفی، تصویربردار: محمد سیحونی و مدیر تولید: سجاد غنی‌پور.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست