1. خانه
  2. اخبار
  3. بعد از پس گرفتن شکایت منجر به صدور حکم شلاق شکایت مدیر میراث قزوین از دو عکاس بررسی می‌شود

بعد از پس گرفتن شکایت منجر به صدور حکم شلاق شکایت مدیر میراث قزوین از دو عکاس بررسی می‌شود

بعد از پس گرفتن شکایت منجر به صدور حکم شلاق

شکایت مدیر میراث قزوین از دو عکاس بررسی می‌شود

» سرویس: فرهنگی و هنری – میراث و صنایع دستی

رییس انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی اعلام کرد: در جلسه‌ای که هفته‌ی آینده برگزار می‌شود، موضوع شکایت مدیرکل میراث فرهنگی قزوین از دو عکاس بررسی و درباره‌ی نتیجه‌ی جلسه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، «خلیل امامی» و «عباس علیپور» دو عکاسی هستند که ۱۸ مردادماه امسال با شکایت مدیرکل میراث فرهنگی قزوین به ترتیب به ۲۵ و ۵۰ ضربه شلاق محکوم شدند. پیش از این، محمدعلی حضرتی‌ها – مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین – کتابی را شامل تصاویر جاذبه‌های دیدنی قزوین منتشر کرده بود و دو عکاس آن را نقد کردند؛ اما چندماه بعد، ردوبدل شدن چند نقد مکتوب به شکایت حضرتی‌ها از عکاسان و در نهایت صدور حکم شلاق برای آن‌ها منجر شد.

روز گذشته (چهارشنبه، ۱۲ شهریورماه)، معاونت حقوقی سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری اعلام کرد که عکاسان مطبوعاتی و مدیرکل میراث‌ فرهنگی و گردشگری قزوین شکایت خود را پس گرفته‌اند و حکمیت این دعوی به انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی کشور سپرده شده است.

در این راستا، کاووس صادقلو – رییس انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی – در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پس از پیش آمدن این مشکل بین دو عکاس و مدیر میراث فرهنگی قزوین، ما جلسه‌ای فوق‌العاده را با حضور اعضای هیئت مدیره‌ی انجمن صنفی عکاسان تشکیل دادیم تا این موضوع را بررسی کنیم. در نهایت، با دو طرف صحبت شد و آن‌ها را متقاعد کردیم که شکایت خود را پس بگیرند، چراکه این مشکل از ابتدا نیز می‌توانست به‌شکل غیرقضایی حل شود.

او با اعتقاد به این‌که سروصدای زیادی که درباره‌ی این موضوع برپا شد که شکل خوبی نداشت، افزود: حالا که شکایت پس گرفته شده است، در اولین فرصت و احتمالا در هفته‌ی آینده، جلسه‌ای برگزار می‌شود تا در آن، دو طرف حضور یابند و رودررو صحبت کنند.

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست