1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزاری دوره‌های آموزشی عکاسی

برگزاری دوره‌های آموزشی عکاسی

مرکز آموزش فرهنگ فیلم تهران با همکاری فصلنامه عکاسی خلاق، برنامه دوره‌های تخصصی عکاسی این مرکز را که از اردیبهشت سال ۸۸ آغاز می‌شود به شرح ذیل اعلام می‌کند:
کلاس نقد عکس: در این کلاس که دوشنبه‌ها از ساعت ۱۶ لغایت ۱۹ برگزار می‌شود ضمن تشریح مبانی نظری و تئوریک تحلیل و نقد عکس، به نقد و تحلیل آثار عکاسان مختلفی با دیدگاه‌ها، سبک‌ها و نگرش‌های مختلف و مکاتب گوناگون عکاسی پرداخته شده و همزمان آثار هنرجویان نیز مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
کلاس فتوشاپ: این دوره که هنرجویان با ۲ نرم افزار فتوشاپ و لایت روم در ارتباط با عکاسی آشنا شده و مهارت عملی لازم را برای استفاده خلاقانه از آنها بدست می‌آورند ۳ روز در هفته روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۸:۰۰ لغایت ۱۰:۳۰ صبح برگزار می‌شود.
کلاس نورپردازی عمومی: این دوره نیز که به صورت کاملا عملی برگزار می‌شود هنرجویان با عکاسی استودیویی با نور مصنوعی و همچنین مباحث مختلف نورپردازی به منظور کار پرتره و تبلیغاتی و … آشنا می‌شوند. روز برگزاری این کلاس سه شنبه‌ها از ساعت ۱۶:۰۰ لغایت ۱۹:۰۰ است.
کلاس عکاسی پایه: این کلاس نیز که چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۶:۰۰ لغایت ۱۹:۰۰ برگزار می‌شود هنرجویان با مبانی عکاسی در دو بُعد دیجیتال و آنالوگ بطور اصولی و عملی و کار با انواع دوربین‌ها، لنزها، فلاش‌ها و لوازم جانبی و … آشنا می‌شوند.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، با واحد آموزش شرکت فرهنگ فیلم تهران واقع در خیابان آفریقا، کوچه کمان، شماره ۲۵، طبقه اول و یا با شماره تلفن‌های ۸۸۶۶۵۵۲۵، ۸۸۷۹۷۶۰۳ (دفتر مؤسسه) و یا ۸۸۴۵۶۱۴۵ (دفتر فصلنامه) تماس حاصل فرمایند.
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست