1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی مستند در یاسوج

برگزاری کارگاه آموزشی عکاسی مستند در یاسوج

کارگاه آموزشی عکاسی مستند اجتماعی با حضور " حسن غفاری " در حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

این کارگاه آموزشی روزهای پنجشنبه و جمعه، ۲۳ و ۲۴ تیرماه جاری برگزار می شود و روز اول این کارگاه در محل روستای درب کلات شهرستان بویراحمد به صورت عملی و اردوی عکاسی برگزار شده و در روز دوم، عکس های تولید شده در سفر عکاسی به نمایش گذاشته می شود و با حضور حسن غفاری و حاضرین، به نقد و بررسی آنها پرداخته می شود.
همچنین در بخش نخست برنامه این کارگاه آموزشی ، پیرامون عکاسی مستند، پیدایش و کاربرد آن گفت و گو و در بخش دیگری از این کارگاه نظری، منتخب آثار عکاسان بزرگ تاریخ عکاسی به نمایش درآمده و مورد نقد و تحلیل شرکت کنندگان قرار می گیرند.

برگزاری کارگاه عکاسی مستند در یاسوج

" اسحاق آقایی " مسئول برگزاری این کارگاه آموزشی انگیزه اصلی برگزاری این کارگاه را استفاده از تجربیات مجربین عرصه عکاسی عنوان کرد و افزود: عکاسی مستند طیف وسیعی از زیر شاخه های عکاسی را در برمی گیرد و هر آن چیزی که پیرامون ما وجود دارد و اتفاقاتی که با موضوع انسانی یا عوامل طبیعی باشد، می تواند در مقوله عکاسی مستند قرار بگیرد.

تولید آثار و پرورش هنرمند عکاس را از اهم اهداف این کارگاه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه چند سالی است که واحد عکس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری کارگاه های عکاسی و سفر عکاسی در این راستا گام های مثمر ثمری برداشته است.

ایشان همچنین یادآور شد: استان کهگیلویه و بویراحمد، از جمله استان هایی است که به دلیل آنکه دارای تنوع طوائف عشایری، تنوع فضای زیستی روستایی، شهری و عشایری و طبیعت زیبا می باشد، فضای بسیار خوبی را برای تولید آثار عکاسی مستند اجتماعی دارد.
علاقمندان می توانند جهت اعلام حضور و ثبت نام به واحد عکس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در خیابان گلستان، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست