1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزیدگان جشنواره محیط زیست مازندران معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره محیط زیست مازندران معرفی شدند

آیین پایانی و افتتاحیه نمایشگاه نخستین جشنواره سراسری عکس سیمای محیط زیست مازندران با حضور عکاسان و علاقمندان و همچنین مسئولین استانی و کشوری و نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، در محل حوزه هنری استان مازندران برگزار شد.

در این مراسم مهندس محمودی راد مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران و دبیر جشنواره، محمد محمد پور مدیر حوزه هنری استان، دکتر یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی و مهندس فدایی مدیرکل آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور با سخنرانی هایی مستقل به ذکر نکاتی پرداختند.

برگزیدگان جشنواره محیط زیست مازندران معرفی شدند به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از دبیرخانه این مسابقه تعداد ۲۷۲ عکاس از ۱۴ استان کشور با ارسال ۲۱۰۵ فایل عکس در برگزاری این جشنواره با اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران مشارکت نمودند که بعد از برگزاری نشست ارزیابی، گروه داوری با پشتیبانی و حمایت مدیران اجرایی جشنواره: سیدمحمود هادیان و حسین خادمی در نهایت ۵۴ قطعه عکس از ۳۱ عکاس را شایسته حضور در نمایشگاه تشخیص دادند.

نمایشگاه عکس های راه یافته نیز تا روز چهارشنبه ۱۲ مردادماه جاری در نگارخانه سوره حوزه هنری استان در حال نمایش است.
همچنین با هماهنگی به عمل آمده تمامی عکس های راه یافته به نمایشگاه به زودی از طریق " نگارخانه چیلیک " برای تمامی عکاسان و علاقمندان قابل مشاهده خواهد بود.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از اعضای گروه داوری متشکل از: میرصفی اندیکلایی، مهدی معصومی گرجی، علی مهاجران، از نفرات اول تا سوم و همچنین عکاسان برتر این جشنواره با اهدای لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.

اسامی نفرات اول تا سوم به ترتیب: فرید ثانی از تهران، داریوش منصوری از آمل و حسین شفیع نیا از بابل بوده و اسامی تقدیر شدگان این جشنواره: سیدمهدی طاهری از قائم شهر، معصومه زلیکانی از ساری، مهران مافی بردبار از قزوین، نرجس خاتون اندرواژ از ساری، اصغر عالیشاه از ساری، علی اسماعیل زاده کنعانی از قائم شهر، امیرحسین مددی از تهران، کاوه فرزانه از تهران و ابراهیم سیسان از تهران اعلام شد.

شایان ذکر است از نفرات اول تا سوم با اهدای لوح یادبود، وجه نقد و تندیس و از نفرات تقدیری با تقدیم لوح یادبود و وجه نقد تقدیر به عمل آمد.
جهت مشاهده اسامی راه یافتگان و صاحبان اثر در این نمایشگاه " اینجا " کلیک کنید.
————————————————————————————————————————————————————————–
جهت مشاهده فراخوان این جشنواره " اینجا " کلیک کنید.
جهت مشاهده گزارش داوری جشنواره " اینجا " کلیک کنید

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست