1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزیدگان نخستین مسابقه عکس مناسب‌سازی شهری

برگزیدگان نخستین مسابقه عکس مناسب‌سازی شهری

در مراسمی که عصر دیروز برگزار شد، برندگان نخستین مسابقه عکس مناسب‌سازی فضای شهری برای جانبازان و معلولان معرفی شدند.
هیئت داوران بخش عکس این مسابقه متشکل از سیف‌الله صمدیان، سید عباس میرهاشمی، فرهاد سلیمانی، علیرضا کریمی صارمی و محمدرضا رفایی برندگان خود را به این شرح اعلام کردند:
در بخش آزاد امین نظری، یوسف گرامی، محمدشباب گلچین، منصوره معتمدی و محمدباقر عسگرپور به ترتیب نفرات اول تا پنجم بودند. در بخش مناسب‌سازی مهدی منعم، بابک بردبار، علیرضا عطریانی، حمید شفعی‌زاده و مریم کاشفی به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.
در این مراسم همچنین نهادها، سازمان و شرکت‌های مختلف دولتی و غیردولتی هدایای ویژه‌ای درنظر گرفته بودند: معاونت فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۵ سکه بهار آزادی به ابوطالب امام، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سفر به خارج از کشور به مدت ده روز به مهدی منعم، مدیرعامل شرکت آفومار یک دستگاه دوربین عکاسی کانن مدل ۳۳V با لنز ۲۸-۱۰۵ به فرزانه سجادی، مدیرعامل شرکت بازرگانی نورنگار دوربین المپوس E1 با دو لنز به داوود عامری و دوربین کانن ۵۷۰ به فرزین شادمهر و مدیرمسئول مجله عکس و دوربین اشتراک یک‌ساله‌ مجله را به سینا حقانی، محمود حیطه و ابراهیم بهرامی اهدا کردند.
در بخش پایان‌نامه نیز داوود جلیلی‌نژاد، مریم کاشفی و صبا آقازاده مسرور به ترتیب نفرات اول تا سوم بودند و از سروناز جمشیدی نیز تقدیر شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست