1. خانه
  2. اخبار
  3. بهترین راه برای خودکشی تدریجی! +عکس

بهترین راه برای خودکشی تدریجی! +عکس

افراد بالای ۲۵ سال به ازای هر یک ساعتی که صرف دیدن تلویزیون می‌کنند، ۲۲ دقیقه از عمرشان کم می‌شود.
اگر نیاز دارید که به شما ثابت شود، دیدن بیش از اندازه تلویزیون برای سلامتی شما ضرر دارد، باید گفت، در تحقیقات جدید، دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که نگاه کردن به تلویزیون و عمر شما با هم رابطه دارند.

به گزارش مشرق، مطالعات جدید در دانشگاه کویینزلند استرالیا، نشان می‌دهد که افراد بالای ۲۵ سال به ازای هر یک ساعتی که صرف دیدن تلویزیون می‌کنند، ۲۲ دقیقه از عمرشان کم می‌شود. شخصی که نزدیک شش ساعت در روز، جلوی این جعبه جادو می‌نشیند و فیلم تماشا می‌کند، نزدیک پنج سال کمتر از افرادی که زمان کمتری صرف دیدن تلویزیون می‌کنند، عمر می‌کند.

 
دانشمندان استرالیایی با جمع آوری اطلاعات نزدیک یازده هزار جوان بالای ۲۵ سال و با بررسی رفتارهای آنها به این نتایج دست پیدا کردند.

این تحقیقات ثابت نمی‌کند که تلویزیون خیلی آرام در حال کشتن ماست. این بیشتر به دنبال ثابت کردن ارزش ورزش و تحرک در زندگی انسان است. ما می‌دانیم کم تحرکی، ورزش نکردن، عادات بد غذایی و… به سلامتی ما ضرر می‌زنند. این تحقیقات نیز نشان می‌دهند کسی که شش ساعت جلوی تلویزیون بی تحرک می‌نشیند، به طور حتم فعالیت کمتری نسبت به کسی که کمتر از این مقدار را صرف دیدن فیلم می‌کند، دارد و نیز به سلامتی خود بسیار آسیب می‌زند.

این تنها به آن معنا نیست که ما تنها زمان تماشای تلویزیون را کم کنیم. به تازگی ثابت شده است، نشستن پشت کامپیوتر برای شش ساعت در روز، احتمال خطر مرگ را تا ۴۰ درصد افزایش می‌دهد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست