1. خانه
  2. اخبار
  3. به منظور ثبت حماسه حضور ‪ ۱۳‬آبان امسال مسابقه بزرگ عکاسی و فیلم کوتاه ویژه دانشگاهیان برگزار می‌شود

به منظور ثبت حماسه حضور ‪ ۱۳‬آبان امسال مسابقه بزرگ عکاسی و فیلم کوتاه ویژه دانشگاهیان برگزار می‌شود

به مناسبت یوم الله ‪ ۱۳‬آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، مسابقه بزرگ دانشگاهیان با عنوان حضور شامل عکاسی و فیلم کوتاه با تلفن همراه، برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این مسابقه به منظور ایجاد شور و نشاط جوانی، به نمایش درآوردن انگیزه ی حضور جوانان و وحدت و انسجام ملی، ثبت خاطرات استکبار ستیزی، ماندگار کردن خلق حماسه ‪ ۱۳‬آبان سال ‪ ۸۷‬در اذهان عمومی و به تصویر کشیدن مبارزه با ظلم، ستم و استعمار فرانوین غرب، برگزار می‌شود.

براساس این گزارش،کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد مرکزی برگزاری مراسم ‪۱۳‬آبان، از تمامی دانشجویان فهیم و اساتید توانمند دانشگاه‌های تهران بزرگ خواسته است که لحظه‌های ناب و سوژه‌های بکر حضور پرشور، فعال و گسترده ی جوانان با انگیزه ی انقلاب اسلامی در مقابل لانه ی جاسوسی سابق آمریکا (واقع در خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید مفتح) در روز ‪ ۱۳‬آبان ‪ ۱۳۸۷‬را شکار کرده و با تهیه ی عکس و فیلم کوتاه از صحنه‌های حماسه ی حضور، آثار هنری و ارزشمندی را خلق کنند.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را همراه با رونوشتی از کارت دانشجویی یا عضویت هیات علمی به آدرس اینترنتی (‪Sepide‬ ‪@ yahoo.com‬ ‪ ) ۲۰۹۹‬و یا به آدرس: تهران، میدان نوبنیاد، سه راه ارج، مجتمع آموزشی ولایت، مرکز فرهنگی دانشجویی ارسال کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ‪ ۲۶۱۲۷۲۸۰‬تماس حاصل نمایند.

پس از بررسی آثار دریافت شده، به تعدادی از برگزیدگان این مسابقه که به همت کمیته ی دانشجویی ستاد مرکزی برگزاری مراسم ‪ ۱۳‬آبان، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)، برگزار می‌شود، هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست