1. خانه
  2. اخبار
  3. تسلیت به عکاس هنرمند « مجتبی آقایی » +تکمیلی

تسلیت به عکاس هنرمند « مجتبی آقایی » +تکمیلی

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که هنرمند عکاس کشورمان " مجتبی آقایی " از عصر امروز در سوگ از دست دادن پدرشان به سر می برند.
مدیریت و همکاران " پایگاه عکس چیلیک " به نمایندگی از طرف اعضا و مشترکین این رسانه، فقدان این مرحوم را به حضور این عکاس و خانواده ایشان تسلیت گفته، سلامتی و صبر بازماندگان، آمرزش و تعالی روح آن مرحوم را از درگاه حضرت پروردگار آرزومند است.

بنا بر پیگیری های انجام گرفته تا لحظه انتشار این خبر مطلع شده ایم که سایر مراسم های تشییع، تدفین، مجلس ختم و هفتم در زادگاه این عکاس و در شهرستان کرمانشاه برگزار می شود.
بنا بر اظهار همکاران مقرر گشته تا مراسم یادبودی نیز پس از کرمانشاه در تهران برگزار شود که در صورت دریافت اطلاعات این مراسم، نکات تکمیلی پیرامون روز، محل و زمان برگزاری از طریق تکمیل این خبر، به اطلاع خواهد رسید.
بنابر اخبار رسیده مراسم ترحیم حاج برزو آقایی پدر عکاس مجتبی آقایی عصر روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه جاری از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در مسجد الزهرا(س)، فاز دو شهرک غرب، خیابان هرمزان، روبه روی برج های تهران برگزار می شود.
———————————————————————————————————————————————————————————-
در همین رابطه دبیرخانه انجمن عکاسان میراث فرهنگی نیز متن تسلیتی را با این مضمون به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " ارسال کرده است:
در کمال تاسف باخبر شدیم پدر بزرگوار استاد عکاسی مجتبی آقایی دار فانی را وداع گفت.
انجمن عکاسان میراث فرهنگی این مصیبت را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت گفته و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده صبر جمیل مسئلت داریم.
اندوه ما در غم از دست دادن این پدر در واژه ها نمی گنجد. تنها می توانیم از خداوند برای مجتبی آقایی عضو رسمی و از اعضای هیات موسس انجمن عکاسان میراث فرهنگی صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم.(دبیرخانه انجمن عکاسان میراث فرهنگی)
———————————————————————————————————————————————————————————–
همینطور انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس با ارسال پیامی به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " مراتب تسلیت خود را به این شکل ابراز نمودند:
انالله و اناالیه راجعون
برادر ارجمند جناب آقای مجتبی آقایی
« و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید ».
انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس درگذشت پدرگرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال مغفرت، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستاریم. (روابط عمومی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس)

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست