1. خانه
  2. اخبار
  3. تسلیت به عکاس هنرمند « جاسم غضبانپور »+تکمیلی

تسلیت به عکاس هنرمند « جاسم غضبانپور »+تکمیلی

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که عکاس هنرمند کشورمان " جاسم غضبانپور " همزمان با صبح امروز چهارشنبه، ۱۵ آبان ماه در سوگ از دست دادن پدرشان به سر می برند.
مرحوم مغفور " محمد غضبانپور" صبح امروز پس از تحمل یک دوره بیماری در سن ۶۹ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

این در حالی است که " جاسم غضبانپور " که در سفر حج به سر می برده اند، با اطلاع از وخامت حال پدر، سفر حج خود را سریع تر از موعد به اتمام رسانده و خود را به محضر این پدر می رسانند.
" پایگاه عکس چیلیک " به نمایندگی از طرف مدیریت و اعضای این رسانه، فقدان و درگذشت " محمد غضبانپور " را که از جمله جانبازان انقلاب اسلامی بوده اند، به محضر این عکاس و هنرمند سال های دفاع مقدس و همسرشان سرکار خانم "ویدا زرکشان" تسلیت گفته و از درگاه حضرت پروردگار، صبر و سلامتی برای ایشان و خانواده محترم و همچنین مغفرت و آرامش برای روح آن مرحوم، آرزو دارد.

مراسم تشییع پیکر مرحوم " محمد غضبانپور " ساعت ۸ صبح فردا پنجشنبه ۱۶ آبان ماه از مقابل حسینیه رزمندگان چهاریک واقع در خرمشهر برگزار و جهت آیین تدفین به سمت آرامستان یورفت در حدفاصل شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.
در صورت برگزاری مراسم یادبودی برای آن فقید سعید در تهران، اطلاعات محل و زمان آن در ادامه به اطلاع خواهد رسید.
——————————————————————————————————————————————
مراسم یادبودو بزرگداشت این مرحوم در تهران، عصر روز پنجشنبه، ۳۰ آبان ماه جاری از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ دقیقه در مسجد حضرت ولی عصر(عج)-خوزستانی ها- خیابان خالد استامبولی(وزرا)، جنب پارک ساعی برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست