1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به عکاس خوزستانی «جاسم غضبانپور»

تسلیت به عکاس خوزستانی «جاسم غضبانپور»

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم عکاس شناخته شده خوزستان و خرمشهر «جاسم غضبانپور» به سوگ مادر «حاجیه شدهه سالم پور» نشستند.

جاسم غضبانپور متولد خرداد ماه سال ۱۳۴۲ زاده‌ی روستای خَیِّن از توابع شهر خرمشهر در استان خوزستان و ساکن تهران هستند که از جمله شمار عکاسان مستندگر هشت سال جنگ عراق با ایران و سالهای پس از جنگ است که همچنان دوربین و نگاه و اندیشه خلاق و پویا و توانمند او در حال سعی و تولید و کار است.

تسلیت به عکاس خوزستانی «جاسم غضبانپور»
غضبانپور طی سال ها علاقمندی با دوربین عکاسی عهده دار مسئولیت ها و تلاش هایی بوده که از آن جمله می توان به چاپ عکس و آثارش در کتاب های: شاهدان شهر، زندگی جدید/کالبد قدیم/ج۱، آسمان و زمین، بم، کتاب معماران ایران/ج۲، زندگی و دیگر هیچ، زندگی جدید/کالبد قدیم/ج۲، از آسمان ایران، شهدای فتح خرمشهر و تیپ ۲۲ بدر، خانه ایرانی، شکوه خورستان، و … اشاره کرد.

مراسم تشییع و تدفین این مرحومه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۶ اردی بهشت ماه جاری از مقابل غسالخانه آرامستان خرمشهر واقع در سه راهی فرودگاه برگزار می شود.
مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر «جاسم غضبانپور» و همسر بزرگوار و خانواده ایشان، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح آن مادر عزیز و صبری شایسته برای این عکاس سالهای جنگ تحمیلی و خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

 

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب «فرهنگ کوچک شاخه های عکاسی» منتشر شد
پسین
عکاسان دوازدهمین جشنواره عکس رشد معرفی شدند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست