1. خانه
  2. اخبار
  3. جایزه ۲عکاس ایرانی ، یکی از چین دیگری اسپان

جایزه ۲عکاس ایرانی ، یکی از چین دیگری اسپان

سلیمان محمودی هنرمند عکاس ایرانی موفق به دریافت جایزه نخست جهانی بخش معماری پنجمین جشنواره بین المللی دوسالانه عکس چین شد.

 

واحد مرکزی خبر ، علیرضا کریمی صارمی رییس آژانس عکس ایران گفت : این مسابقه هر دو سال یکبار در بخش های معماری، پرتره، زندگی روزمره و جشن ها و مراسم آیینی سازمان یونسکو و انجمن عکاسان فلکلوریک چین برگزار می شود ، که سلیمان محمودی عکاس هنرمند کشورمان ضمن حضور در این جشنواره جایزه اول بخش معماری شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و ۳۵۰۰ دلار دریافت کرد.

این جشنواره از ۲۴ آبان ماه تا ۳ آذرماه در چین برگزار شد.

همچنین میرصفی اندیکلایی سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان مازندران و مدرس دانشگاه ، مدال افتخار و جایزه نقدی هفتمین دوسالانه بین المللی عکاسی «گااودی مدال» کشور اسپانیا را کسب کرد.

دو قطعه عکس از آثار این هنرمند جوان در این دوسالانه بین المللی عکاسی راه یافته بود ، که وی مدال افتخار این مسابقه دو سالانه و جایزه نقدی آن را ازآن خود کرد.

این مسابقه هر دو سال یکبار با موضوع تکنیک های عکاسی و با حضور عکاسانی از سراسر جهان در کاتالونیای اسپانیا برگزار می شود.

میرصفی اندیکلایی کارشناس رشته طراحی صنعتی است که تا کنون، برگزاری چهار نمایشگاه انفرادی و حضور در بیش از ۱۳۰ نمایشگاه گروهی داخلی و ۱۷ نمایشگاه گروهی خارجی را در کارنامه فعالیت های عکاسی خود دارد.

وی پیش از این مدال برنز دو سالانه فتو اسپورت اسپانیا را نیز کسب کرد.

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست