1. خانه
  2. اخبار
  3. عکاس ایرانی از جشنواره عکس اتریش جایزه گرفت

عکاس ایرانی از جشنواره عکس اتریش جایزه گرفت

 
آثار هشت عضو خانه عکاسان ایران مورد پذیرش گروه داوری بیستمین جشنواره بین‌المللی عکاسی اتریش قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، ‌در این نمایشگاه که از چهار جشنواره بزرگ تشکیل شده، رسول اولیازاده رئیس خانه عکاسان ایران با ۱۲ قطعه، مهدی رضوی  59  قطعه، شیما رضازاده ۲۵  قطعه، علیرضا عطاریانی ۲۳  قطعه، کاظم حسینی ۲۰  قطعه و حسام بختیاری با ۹ قطعه بیشترین حضور یک کشور خارجی را در این دوره از مسابقات از آن خود کرده‌اند.

کلثوم ریاحی ۹ قطعه، حمزه اولیاء زاده شش قطعه و در مجموع با  163 قطعه عکس در این دوره از مسابقات شرکت کردند. از این تعداد، یک عکس از مهدی رضوی عکاس جوان با عنوان خانواده کار موفق به کسب مدال طلا در بخش کودکان این دوره از جشنواره شد.

داوری این دوره از مسابقات به عهده استادان منتخب از کشورهای اتریش، آلمان، چین، روسیه، استرالیا ، سوییس ، لهستان و قطر بوده است. در این نمایشگاه از میان ۶۳ هزار و ۹۶۴  قطعه عکس از  پنج هزار و ۴۵۸  عکاس از ۷۷ کشور جهان، تعداد ۹۲۷ قطعه عکس برای حضور در نمایشگاه و چاپ در کتاب انتخاب شده است.

برگزاری این جشنواره همه ساله در شهر لینزو سه شهر بزرگ اتریش برگزار می‌شود و برگزاری این رقابت بین‌المللی که یکی از معتبرترین جشنواره‌های جهانی عکس در اروپا و جهان است، به همت عکاس با سابقه اتریشی دکتر کریس هینترو برمایر برای بیستمین سال متوالی از سوی انجمن عکاسی اتریش و با حمایت مالی شهرداری شهر تاریخی LINZ و نظارت انجمن عکاسی آمریکا و تحت امتیاز فدراسیون جهانی عکاسی انجام شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست