1. خانه
  2. اخبار
  3. موفقیت دو عکاس ایرانی در جشنواره شانگهای چین

موفقیت دو عکاس ایرانی در جشنواره شانگهای چین

آثار دو تن از عکاسان ایرانی به نام های: کاوه بغدادچی و رضا گلچین کوهی مورد پذیرش هیات داوران دهمین دوره جشنواره بین‌المللی هنر عکاسی شانگهای چین قرار گرفت و به بخش نمایشگاهی این مسابقه راه یافت.

این نمایشگاه رقابتی در سه بخش چاپ با موضوع عکس‌های خبری، چاپ با موضوع آزاد و عکس‌های دیجیتالی با موضوع آزاد برگزار شد که هر دو عکاس ایرانی با دو قطعه عکس در بخش دیجیتال موفق به راه‌یابی به نمایشگاه این مسابقه شده‌اند.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " در این دوره از رقابت بیش از ۲۸۰۰ عکاس از بیش از ۴۰ کشور جهان شرکت کرده بودند که نمایشگاه عکس های راه یافته به نمایشگاه  از ۲۲ ماه ژوئن (مصادف با اول تیرماه۱۳۸۹) در محل نمایشگاه‌های هنری بندر شانگهای چین برگزار شده و سپس عکس‌های راه‌یافته به نمایشگاه در قالب کتابی به چاپ رسیده و تمامی صاحب اثران به یک نسخه از این کتاب اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است که دهمین دوره جشنواره بین‌المللی هنر عکاسی شانگهای توسط انجمن عکاسان شانگهای (SPAC) و فدراسیون مراکز هنری و ادبی این شهر و با حمایت و همکاری فدراسیون جهانی عکاسی هنری (FIAP)، انجمن عکاسی آمریکا (PSA) و انجمن سلطنتی عکاسی بریتانیا برگزار می‌شود.
جهت مشاهده عکس های راه یافته می توانید " اینـجـا" کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست