1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. جشنواره عکس آب در ایران پاریس ۲۰۲۴ تمدید شد

جشنواره عکس آب در ایران پاریس ۲۰۲۴ تمدید شد

دبیرخانه جشنواره عکس آب در ایران پاریس ۲۰۲۴ با ارسال اطلاعیه ای به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک از تمدید مهلت مشارکت در ارسال عکس به دبیرخانه این رقابت فرهنگی_هنری خبر داد.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک ، جشنواره عکس آب در ایران بنابر اظهار برگزارکننده به همت باشگاه عکس موج نو و مرکز ایران و فرانسه با همکاری موسسه ایتاک و انجمن عکاسان ایران در حال برگزاری است وجایزه نقدی رتبه نخست این جشنواره رقمی معادل ۵۰۰ یورو تعیین شده است.

جشنواره عکس آب در ایران پاریس ۲۰۲۴ تمدید شداین جشنواره عکس که به موضوع آب در ایران اختصاص دارد پس از انتشار فراخوان در پی جمع آوری عکس ها و اسناد تصویری مرتبط با آب در کشور ایران است و در نهایت نمایشگاه آثار منتخب در پاریس برگزار خواهد شد.

شکل ثبت نام:
ارسال حداکثر ۴۰ قطعه عکس همراه با متن زندگی نامه(کوتاه)/بیوگرافی+ تصویر گذرنامه/پاسپورت و استیتمنت عکس‌ها در قالب یک فایل pdf با حداکثر ۲۰ مگابایت حجم به نشانی الکترونیکی: Info@Ithaque-paris.fr

کارشناسان و داوران این فراخوان به این ترتیب معرفی شده‌اند:
کارولین استن/Caroline Stein
ناتالی بوشه_لونوار/Nathalie Bocher-Lenoir
پاسکال بوس/Pascal Becausse
ماری روبرت Marie Robert
میشل پوآورت/Michel Poivert
و همین‌طور: مریم زندی، سیف الله صمدیان، اسماعیل عباسی، افشین شاهرودی و محمدرضا کیوانفر از کشور ایران ارزیابی و قضاوت و بررسی فایل عکس های دریافتی را برعهده دارند.

مهلت ارسال آثار و ثبت نام ۲۴ ژوئن ۲۰۲۴ (۴ تیر ۱۴۰۳)
اعلام نتایج ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳)
جهت دریافت متن کامل فراخوان و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره: ۰۹۳۵۴۵۴۸۰۹۵ و یا نشانی پایگاه های: www.france-iran.org  و www.ithaqe-paris.fr در ارتباط باشید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایش عکس های «نه اینجوری …» هستی نجفی
پسین
نشست نقد و بررسی آثار نمایشگاه زاستار برگزار شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست