1. خانه
  2. اخبار
  3. مهلت ارسال عکس به جشنواره ایران شناسی تمدید شد

مهلت ارسال عکس به جشنواره ایران شناسی تمدید شد

دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری عکس ایران شناسی با ارسال  اطلاعیه ای به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " از تمدید مهلت ارسال عکس به این جشنواره خبر داد.

مهلت ارسال عکس به جشنواره ایران شناسی تمدید شد

مسئول دبیرخانه این مسابقه نیز ضمن تایید این مطلب، روزهای تعطیلی نوروزی و همچنین تمایل عمومی متقاضیان شرکت در این جشنواره را از اهم دلایل تمدید آخرین مهلت شرکت در این جشنواره، ذکر کرد.

" افشار " هدف از برگزاری این جشنواره را همچنان که در متن فراخوان آمده است در بخش هایی چون:  ایجاد رقابت برای ارتقای سطح کیفی عکاسی کشور، ایجاد زمینه مشارکت عامه مردم در ثبت تصویری سرزمین ایران، ارتباط با هنرمندان و سازمان های مربوط به عکاسی و به وجود آوردن زمینه های همکاری آنان با بنیاد ایران شناسی، تامین و تولید منابع تصویری تحقیقات ایران شناسی و نیازهای تصویری در زمینه های فرهنگ، جغرافیا، اقلیم، اماکن و آثار ایران و همچنین انتشار نتایج حاصل از برگزاری جشنواره به صورت کتاب و سایر ابزار رسانه ای ذکر کرد.

نخستین جشنواره سراسری عکس ایران شناسی، با حمایت بنیاد ایران شناسی تا دهم اردی بهشت ماه سال جاری پذیرای عکس های ارسالی متقاضیان می باشد.

مطابق متن فراخوان، متقاضیان در اولین مرحله ارسال کافی است با فایل هایی در اندازه پیش نمایش مشارکت نموده و در صورت انتخاب توسط هیات انتخاب آثار، عکس ها در اندازه اصلی، درخواست و ارسال خواهند شد.

جهت مشاهده " فراخوان نخستین جشنواره سراسری عکس ایران شناسی " و دریافت فرم شرکت در این فراخوان " اینجا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست