1. خانه
  2. اخبار
  3. مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس و صنعت نفت تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس و صنعت نفت تمدید شد

دبیرخانه نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت با ارسال اطلاعیه ای به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " از تمدید مهلت ارسال عکس به این جشنواره خبر داد.
این دبیرخانه، ضمن تشکر از تمامی عکاسانی که تا پایان مهلت ثبت نام و ارسال آثار – در ساعت ۲۴ روز ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۰ – از طریق سایت جشنواره و یا پست سفارشی اقدام نموده اند، مهلت ارسال آثار را به جهت درخواست جمع زیادی از شرکت کنندگان برای حضور قوی تر، تمدید نموده است.

مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت تمدید شد

عکاسان محترم می توانند با مراجعه به سایت جشنواره نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود تا پایان ۳۱ خرداد ماه سال جاری، اقدام نمایند.

همچنین عکاسانی که از قبل ثبت نام نموده و عکس های خود را ارسال کرده اند، در صورت تمایل می توانند با در اختیار داشتن کد عکاس و رمز عبور که در پایان ثبت نام دریافت کرده اند، به قسمت ویرایش اطلاعات مراجعه کرده و آثار ارسالی خود را حذف و یا اضافه نمایند.

آن دسته از عکاسانی که آثارشان را از طریق پست ارسال نموده اند، می توانند با دبیرخانه نخستین جشنواره عکس و صنعت نفت تماس گرفته و کد عکاس و رمز عبور خود را که همان کد ملی است، دریافت نموده و در صورت دلخواه نسبت به حذف یا اضافه آثار خود اقدام نمایند.

دبیرخانه این جشنواره همچنین با اعلام شماره های تماس: ۲۲۵۴۹۹۲۰ -۲۲۵۶۴۹۱۱ خود را پاسخگوی تمامی پرسش های علاقمندان و ارایه راهنمایی های لازم معرفی کرد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست