1. خانه
  2. اخبار
  3. جشنواره عکس پلیس در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

جشنواره عکس پلیس در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با همکاری شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر و حوزه هنری استان، جشنواره عکس پلیس را به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزار می کند.

سرهنگ محمد عرب در گفتگو با خبرنگار مهر در زاهدان اظهار داشت: جشنواره عکس پلیس در این استان به منظور افزایش مشارکت اقشار مختلف اجتماعی در ایجاد احساس امنیت و افزایش پایداری آن و به همت فرماندهی انتظامی استان و مشارکت و همکاری سازمان ها و نهادهای دولتی به مناسبت هفته ناجا برگزار می شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: موضوعات مطرح شده در این جشنواره به دو بخش معضلات اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر و پلیس امنیت جاده ها و ارتقاء فرهنگ ترافیک تقسیم می شود .

وی گفت: تمامی عکسهای ارسالی باید در اندازه های ۲۰ در ۲۵ چاپ شده و همراه با فایل اصل یا اسکن اثر با فرمت TIF باشد و هر عکاس می تواند در هر موضوع تعیین شده حداکثر پنج قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارائه دهد .

سرهنگ عرب اضافه کرد: مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره پایان روز بیستم مهرماه جاری است و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۸۹۰۱ تماس حاصل نمایند.

معاون اجتماعی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هنرمندان آثار خود را تا پایان مهلت مقرر به آدرس، زاهدان، خیابان آزادی، آزادی ۶ دبیرخانه مشترک حوزه هنری تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت هفته ناجا استان سیستان و بلوچستان ارسال کنند.

سرهنگ محمد عرب همچنین اعلام کرد: به نفرات برتر به رسم یادبود هدایایی همزمان با برگزاری هفته ناجا اهداء خواهد شد .

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست