1. خانه
  2. اخبار
  3. دومین جشنواره عکس «آن» در استان سمنان برگزار می شود

دومین جشنواره عکس «آن» در استان سمنان برگزار می شود

 
سمنان – خبرگزاری مهر: رئیس حوزه هنری استان سمنان از برگزاری دومین جشنواره عکس آن به همت دفتر هنرهای تجسمی و خانه عکاسان حوزه هنری استان سمنان خبر داد.

سید عباس دانایی در گفتگو با مهر گفت: حوزه هنری استان سمنان در راستای اهداف فرهنگی و هنری، دومین دوره جشنواره عکس آن را برگزار می کند.
 
دانایی افزود: جشنواره عکس آن می‌تواند آرشیوی کامل از تلاش فعالان عرصه های اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی و هنری بوده که تاکنون از زاویه دید هنرمند عکاس پنهان مانده است و ثبت این زاویه‌ها می‌تواند اسناد ماندگار از  وقایع این استان فرهنگی باشد.

وی گفت: جشنواره عکس آن در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود که موضوعات بخش اصلی  مستند اجتماعی (تلاش در استان سمنان) و انتزاعی مفهومی و موضوع بخش ویژه  نیز نماز و نیایش می باشد.

دبیر دومین جشنواره عکس آن تاکید کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ آذر سال جاری بوده و  آثار در دی ماه  انتخاب و در بهمن سال جاری جوائز منتخبان اهدا و آثار در نمایشگاهی عرضه می گردند. 

رئیس حوزه هنری استان سمنان در خصوص جوایز منتخبان این جشنواره تصریح کرد: به نفر اول هر موضوع ۳ میلیون ریال، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره وکمک هزینه برگزاری نمایشگاه انفرادی، نفر دوم هر موضوع ۲ میلیون و پانصد هزار ریال، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و نفر سوم هر موضوع ۲ میلیون ریال، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره تعلق می گیرد.

دانایی افزود: همچنین به کلیه شرکت کنندگانی که آثارشان به نمایشگاه راه یابد گواهی شرکـت و هدایایی به عنوان حق تالیف  پرداخت می شود.

وی گفت: شرکت تمامی عکاسان در این جشنواره آزاد است و هر عکاس می‌تواند حداکثر در هر بخش ۷ قطعه عکس به دبیرخانه ارسال نماید.

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند جهت دریافت فراخوان این جشنواره به حوزه هنری استان سمنان مراجعه و آثار خود را به نشانی سمنان، باغ فردوس، خیابان شهید صفائیان، حوزه هنری استان سمنان ، دبیرخانه دومین جشنواره عکس آن ارسال نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست